Foto bij perv

kakashi heeft chiya uitgedaagd, na jaren niet getraind te kunnen hebben heeft ze niet veel kans, hoe zal het aflopen?

droog kijk je hem aan. 'dat is niet echt eerlijk.' mompel je zuchtend terwijl je hem droog aankijkt. 'wat? weiger je mijn uitdaging?' vraagt hij. 'nooit gedacht dat chiya uzumaki zo een lafaard was.' zucht hij. meteen voel je woede in je opkomen en kijkt hem kwaad aan. 'hoe noemde je me net?' vraag je dreigend. 'een lafaard.' antwoord hij. meteen gooi je een kunai naar hem die het boek dat hij net wou gaan lezen doorboorde. nu is het zijn beurt om je kwaad aan te kijken. na jullie elkaar een tijdje kwaad hebben aangestaart zucht hij. 'niemand, maar dan ook niemand doet dat met mijn boeken.' zegt hij kwaad terwijl hij je aanvalt met een kunai. snel trek jij ook een kunai en blokeert zijn aanval. 'wat nou? het is maar een boek.' zeg je kwaad terwijl je over hem springt en hem terug aanvalt. als je merkt dat je hem met taijutsu niet kunt verslagen spring je achteruit en doe je een paar hand seals. 'wind style: rampage tornado!' roep je. meteen komt er een gigantische tornade met een enorme kracht, hoe dichter hij bij kakashi komt hoe groter hij word. 'fire style, fireball jutsu.' verbaasd kijk je naar boven en ziet kakashi boven jou zweven. je kunt zijn aanval net optijd ontwijken, meteen draai je je om zodat je kakashi zijn volgende aanval kunt ontwijken, jullie kunai's breken door de kracht waarmee ze elkaar raken en jullie vliegen alletwee wat achteruit. hulp nodig? hoor je een zware stem in je hoofd zeggen. je grijnst. nee bedankt het lukt zo wel je hoort hem nog grommen en je kunt het niet helpen om te grinniken. om een of andere reden voelde je jezelf beter wetend dat als je het nodig zou hebben, je altijd op de ten tails kunt rekenen. 'laat je vijand niet achter je komen, dat zou je moeten weten chiya.' hoor je kakashi zeggen. je grijnst en concentreert je op de wind. na een paar hand seals te maken kijk je grijnzend over je schouder. 'wind style: blast.' zeg je nog steeds grijnzend. meteen word kakashi van je weggeblazen en knalt hij hard tegen een boom. mischien was dat wat te veel denk je twijfelend als je kakashi hoort hoesten. plots merk je dat hij zijn hoofdband naar boven heeft gedaan. shit zijn sharingan denk je gefrustreerd. meteen valt hij je aan en je besluit het bij taijustu te houden. na een hele tijd raakt hij je in je maag, je hoest even maar springt dan achter hem en slaagt hem met al je macht in zijn rug, je adem begint zwaar te worden en je voelt dat je dit niet lang meer gaat volhouden. zoals ik al dacht is mijn conditie niet wat het moet zijn denk je kwaad. je word uit je gedachten gerukt doordat je rug de harde grond raakt, meteen voel je gewicht rond je middel. kwaad kijk je kakashi aan. 'ik win.' zegt hij tevreden. je gromt, duwt hem van je af en gaat dan over hem zitten. 'dacht het niet.' zeg je. hij zucht en duwt je van hem af en neemt zijn positie op je weer aan maar nu duwt hij een kunai tegen je nek. 'dacht het wel.' zegt hij droog. verslagen zucht je en tevreden stopt hij zijn kunai weer weg. 'je mag nu wel van me afgaan.' mompel je. 'nou, eigenlijk zit ik wel goed.' zegt hij terwijl hij je een knipoog geeft. je voelt de warmte naar je gezicht stijgen. 'ga van me af perv.' zeg je kwaad.

--nami pov--
verbaasd kijk je hotaru aan. 'ik heb hen niet eens zien vechten! ze waren altijd zo snel!' roept naruto gefrustreerd. 'lijkt erop dat chiya haar snelheid niet verloren is.' mompel je terwijl je naar de 2 figuren kijkt. 'ze moet gewoon terug wat aan haar conditie werken en ze is weer helemaal de oude.' zegt hotaru blij. 'nou haar chakra control kan ook wel wat werk gebruiken.' zeg je peinsend. 'die 2 aanvallen hebben te veel van haar chakra verbruikt gewoon omdat ze te weinig controle had.' zeg je. 'het is moeilijk te geloven dat ze naruto zen zus is.' verbaasd kijk je naar de uchiha. 'wat bedoel je daarmee sasuke?' roept naruto kwaad. 'in tegenstelling tot jou is ze sterk.' antwoord hij grijnzend. je houd naruto tegen die sasuke wou aanvallen. 'wat is hier aan de hand?' verbaasd kijken jullie allemaal om en zien chiya jullie droog aankijken. 'niets.' mompeld naruto. ze knikt. 'kakashi zei dat jullie naar hem toe moesten om verder te gaan met de training.' zegt ze tegen de 3 gennins. ze knikken en lopen naar kakashi. je merkt dat chiya weg wilt lopen. 'waar denk jij heen te gaan?' vraag je. 'ik wou rond te gaan kijken in konoha.' zegt ze. 'nou dan kun je mischien ook gaan eten.' zegt hotaru. 'geen honger.' zegt ze weer. je zucht en loopt met haar mee naar konoha. als jullie daar aankomen besluiten jullie iets te gaan drinken, als jullie in een cafe binnen komen zie je gai zitten, meteen geef je hotaru een stomp met je ellenboog. 'dit word lachen.' fluister je naar haar en ze grinnikt. 'heey gai, kijk eens wie terug is.' roept ze blij wijzend naar chiya die meteen verstijfd. verbaasd draait gai zich om en kijkt jullie verbaasd aan. 'CHIYA!! LIEVERD!!!' roept hij terwijl naar haar loopt en haar een stevige knuffel geeft. 'ik heb je zo gemist, mijn liefde voor jou is niet geminderd sinds al die jaren!' roept hij terwijl hij chiya zowat plat knijpt. 'liefde?' vraagt chiya nerveus en kijkt hem bang aan. 'ja, mijn brandende liefde, een vuur dat nooit zal doven.' roept hij. meteen draait chiya zich naar jullie en doet het teken dat jullie haar moeten helpen. 'wat ben je aan het doen gai-sensei?' verbaasd kijken jullie om je heen en zien tenten, lee en neji. 'ooh, ik wil jullie voor stellen aan de liefde van mijn leven.' zegt hij opgewonden terwijl hij chiya wat loslaat. 'liefde van je leven?' mompelt chiya bang. je grinnikt, dit ging nog leuk worden.

Reageer (2)

  • JustMelis

    whaha, lol. Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Oh nee
    Hoe loopt dit af???
    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen