Vinden jullie het het een beetje goed >u<


Tips please~

"Bwhaa." Ik rekte me uit en keek naar mijn computerbeeldscherm. Ik klikte wat sites aan maar nergens was iets boeiends te zien. Ik wou net mijn computer afsluiten tot mijn oog op een reclame viel. Het was een online game genaamd  sira molera. Ik lachte toen ik de site bekeek. Je hoefde geen avatar te maken maar je kwam er automatisch in als je zelf als je die speciale bril kocht. "Maaaam!"
Er kwam geen antwoord. Hmm ze zal wel weg zijn dan. Ik pakte wat geld uit de noodgevallenpot en ik fietste naar de winkels. Toen ik de bril had gekocht merkte ik dat ik nog best wel veel geld over had. Hmm... Ik dacht na. Ik liep langs de piercing shop en ik wist wat me te doen stond. Ik ging een ijsje halen. Ik rende naar de ijs zaak voordat hij sloot. "Oi ijsgast chocolade ijs nu!" de man knikte angstig. Ik gaf hem het geld. Ik was thuis aangekomen en ik startte mijn computer op. Ik logde in en ik deed de bril op. Ik kwam in een soort van virtuele wereld. Ah awsome zei ik in mij zelf. Ik zag in de verte wat mensen staan. Hmm hoe kom ik b... Opeens liep mijn character naar ze toe. Dit ding reageert dus  op je gedachten hè? Chiill~
Ik was bij de mensen aangekomen. Ze keken me vreemd aan. Een van de meisjes kwam naar me toe. "e-Ehm wil je kleding aantrekken we hoeven niet alles te zien hoor. Ik keek naar beneden en ik schaamde me dood. "E-Ehm waar kan ik kleding kopen?"  een van de andere meisjes lachten en zei tegen weer een ander meisje "Hij is echt een Total nooob."
Ik werd rood. Het meisje dat eerder tegen mij sprak zei: bij momoshop kun je kleding kopen. Je moet je gewoon op die plek concentreren." ik deed mijn ogen dicht en opeens was ik in een kleding winkel. Ik keek in het rond tot ik kleding vond die bij me paste. Ik pakte ze uit het rek en trok ze aan. Ah deze zaten fijn. Ik keek in het rond tot ik meerdere mensen zag. Er waren een paar mensen bij die horens hadden of vleugels. Ik liep naar ze toe.  Een meisje glimlachte ze was klein had zwart kort haar dat in een bobline was geknipt. Voor de rest had ze een heksen hoed een kuro lolita en een toverstaf.  "Hoi." ze zei dat met een hoge meisjes achtige stem. Achter haar verscheen een jongen die zwarte vleugels had. Wat moet je met mijn zusje?" vroeg hij dreigend. E-Ehm niks hoor?" hij leek helemaal niet op zijn zusje zijn zusje was schattig had roze ogen en had een glimlach hier in tegen was de jongen boos had zwarte ogen en was alles behalve schattig. 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen