One Shot ~ Niall Horan
Ik zette me neer aan een tafeltje in Starbucks met Danielle terwijl Eleanor achter ons drinken ging. De jongens kwamen pas binnen een halfuurtje en toch stonden er al een heleboel meisjes te wachten op hun. “I can’t believe they’re finally coming home.” Zei Eleanor terwijl ze ons ons drinken gaf. “Me neither. It’s been 6 months!” zuchtte Danielle. Ze waren op een wereldtour geweest voor een halfjaar en kwamen nu eindelijk terug. ‘Wie?’ hoor ik je vragen. Ik heb het over One Direction. Harry Styles, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson en Niall Horan, mijn vriendje. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik he mijn vriend mag noemen, ookal zijn we al bijna een jaar samen. We kenden elkaar al 4 jaar toen ik de hoop begon op te geven dat hij mij ook leuk vond. Tot hij me eens meenam naar het park…
Het was een zonnige dag geweest en Niall had me meegesleurd naar het park. Hij had een picknick meegenomen en we waren onder een treurwilg gaan zitten. We hadden gepraat en gelachen. Hij had ook aardbeien mee en stond erop dat hij ze me voerde. Het leek precies op één van die scenes uit een romantische film. We zaten daar zeker al 2 uur te genieten van het mooie weer en elkaars gezelschap toen hij een sms kreeg. Ik had over zijn schouder meegelezen. “Have you told her yet?” was het berichtje van Liam. Ik had hem gevraagd wie hij wat zou moeten zeggen. Hij had op zijn lippen gebeten – dat doet hij altijd als hij nerveus is – en was beginnen stotteren. En dat was pas raar want in de 4 jaar dat ik Niall kende had hij nog nooit gestotterd. Ik wou juist vragen of alles ok was toen hij zijn lippen op die van mij had gedrukt. Het had maar een paar seconden geduurd maar het was voor mij de beste kus van mijn leven geweest. Alleen maar dat het Niall was maakte het perfect. Hij had daarna gezegd dat hij mij al een lange tijd leuk vond.
En sindsdien waren we dus een koppel. En dat was zo’n 11 maanden geleden.
“Hello, anybody there?” Eleanor zwaaide met haar hand voor mijn ogen. Ik keek haar en Danielle verward aan. Ze rolden met hun ogen en wezen dan achter hun waar alle fans stonden. Het duurde niet lang voor ik doorhad dat de jongens waren aangekomen. Ik zag Niall rond zich kijken, waarschijnlijk opzoek naar mij, en toen hij me zag bleven we zeker een minuutlang naar elkaar staren. Zonder weg te kijken van zijn ogen, zijn mooie blauwe ogen die ik zo gemist had, stond ik op van mijn stoel en liep ik naar hem toe. Ik zag dat hij ook naar mij toe liep en voor ik het het doorhad had hij zijn armen om me heen geslagen en me opgetild. “I missed you so much.” Mompelde hij in men shirt en oh god dat Iers accent! Hij zette me langzaam weer neer op de grond en keek me in de ogen. Ik voelde de tranen over mijn wangen stromen en zag dat Niall ook tranen in zijn ogen had. “I missed you too.” Daarna gaf ik de jongen die ik veel te lang had moeten missen de langste zoen ooit.
The End ~
Er zijn nog geen reacties.