059
Sarahjeanne Wilder
Ruth en Nicola hebben me net verteld dat Karen en Geoff naar Holmes Chapel zijn vertrokken. Er is iets met Liam aan de hand, maar wat konden ze niet duidelijk in zijn. Mijn ogen glijden door de slaapkamer en mijn blik blijft hangen op de fotolijstjes aan de muur. Ik sta op van het bed en loop richting de beschilderde muur. Mijn ogen dwalen over de verschillende foto’s en herinneringen komen boven drijven. De meeste foto’s zijn van Liam en mij samen in onze vriendschap ’s tijd. Ook hangen er foto’s van toen we net samen waren. Er loopt een traan over mijn wang en weer realiseer ik me, hoe hard ik Liam nodig heb. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest en dat valt me zwaar. ‘Sarah! Wil je even beneden komen?’ Hoor ik Nicola roepen. Langzaam draai ik me weg van de foto’s en baan mijn weg naar beneden. Daar tref ik Ruth huilend op de bank aan en Nicola gebaard me te gaan zitten. Ik laat mijn ogen vragend over de twee zussen glijden en hoop op verduidelijking. ‘Liam ligt in het ziekenhuis.’ Verteld Nicola me. Meteen na haar woorden springen de tranen in mijn ogen. ‘Waarom?’ Mijn stem is niet meer dan gefluister. ‘Iemand heeft hem in elkaar geslagen toen hij ging hardlopen. De andere jongens vonden dat Liam wel erg lang wegbleef en besloten hem te gaan zoeken. Nadat ze overal geweest waren, kwamen ze in het park. Ook daar konden ze hem niet vinden, totdat Niall richting de bosjes liep en Liam bewusteloos vond. Ze hebben meteen alarm geslagen en Liam werd naar het ziekenhuis gebracht. Op dit moment zijn ze nog met hem bezig, maar wat ze al hebben gehoord, klink niet goed…’ Ik laat het hele verhaal van Nicola even bezinken. Ik kan maar één iemand bedenken die Liam in elkaar zou slaan. Maar dat is uitgesloten. Logan woont hier 358.807 km vandaan. Bovendien kon hij niet weten dat Liam daar op dat moment was. Ik frons met mijn wenkbrauwen en denk na. Hoe hard ik ook in mijn geheugen graaf, kan ik het antwoord niet vinden. Ik besluit mijn zoekactie op te geven en leun zachtjes tegen Ruth aan. ‘Gaat het een beetje?’ Vraag ik haar. Ruth knikt langzaam. ‘Het gaat wel. Het is gewoon altijd hetzelfde liedje. Gaat hij een keer ergens anders naartoe, wordt hij alsnog in elkaar geslagen.’ Ruth klinkt down en verdrietig. Iets wat ik heel goed kan begrijpen. Sinds Nicola het vertelde, heerst er een bezorgd gevoel door mijn lichaam. Ik hoop met heel mijn hart dat Liam er ongeschonden vanaf komt en er niets aan over houdt. Waarschijnlijk is hij wel een paar littekens rijker, maar zal hij volledig genezen. Ik blijf nog even bij de zussen zitten en begeef me dan naar boven om te gaan slapen.
Liam James Payne
Zachte stemmen maken me wakker en maken me weer bewust van het feit dat ik niets met mijn lichaam kan. Ik probeer net als gisteren mijn ogen te openen, maar zonder resultaat. Ik voel hoe iemand mijn hand vast pakt en er zachtjes in knijpt. Ik hoor diegene tegen me praten, maar versta niet wat diegene zegt. De pijn van gisteren lijkt te zijn afgenomen, waarschijnlijk door de gigantische dosis pijnstillers. Er klinken meerdere stemmen in de ruimte en bevestigen mijn vermoeden dat er meerdere personen aanwezig zijn. Het meest logische is dat alle jongens er zijn, maar misschien zijn er nog wel meer mensen. De stemmen beginnen weer te vervagen en ik laat me wegzakken in een diepe duisternis. Nog dieper dan de duisternis waar ik me momenteel in bevind.
Lieve lezers,
Het spijt me dat ik al een tijdje niet heb geschreven.
Mijn vakantie pakt iets drukker uit dan ik verwacht had.
Ten eerste heb ik een baantje gevonden en moet dus werken.
Ten tweede ben ik ook bezig met mijn kamer verbouwen en steek ik al mijn tijd daarin. Dus blijft er niet veel tijd over om te computeren. Als ik al achter de computer zit, ben ik bezig mijn mailtjes bij te werken en om bij te blijven met de verhalen waar ik een abo op heb.
Het spijt me verschrikkelijk en ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
De komende dagen kan ik ook niet schrijven, want dan ben ik op vakantie met een vriendin. Ik vertrek morgen tot donderdag. Ik probeer of ik Donderdag nog een stukje kan activeren en anders wordt het vrijdag.
Liefs, Chantal, aka LoveNiallerX
Reageer (2)
snel verder<3
1 decennium geledenooh :'(
1 decennium geleden