Foto bij 8. Vreemd gaan en Verleiding || Harry Styles & Zayn Malik

'Ga je wel mee?' de stem van Ivy door de telefoon klinkt verbaast. 'Ja! Kan ik bij jou slapen dan vannacht?' vraag ik en ze lacht. 'Tuurlijk! Wel opschieten hoor!' ik hang op en pak een paar spullen in mijn tas. 'Pap ik ga bij Ivy logeren' zeg ik en hij glimlacht. 'Dat is goed, doe haar de groeten' zegt hij en ik knik vriendelijk. Zodra ik mijn rug naar hem toe draai rol ik met mijn ogen. Ik loop naar de bus en die brengt me vrij snel naar het dorp waar Ivy woont. Ze bekijkt me even keurend en glimlacht dan. 'Kom binnen, mag ik je make-up doen?' vraagt ze en ik knik aarzelend. 'Ik wil geen opgeblazen pop worden hoor' zeg ik als ze aan de slag gaat met kwastjes en penselen. 'Tuurlijk niet. Wat denk je wel niet van me' moppert Ivy en ik grinnik.

Als ze klaar is met mijn make up pakt ze een jurkje uit de kast en houd hem me voor. 'Deze staat je vast prachtig' zegt ze en ik kijk er twijfelend naar. Uiteindelijk pak ik hem aan en wissel mijn jurkje voor dit jurkje. Ook Ivy zorgt dat ze er klaar voor is en dan gaan we lopend richting de club. Lopend ja, het is niet ver weg en meestal is 2 te bezopen om nog te kunnen lopen. Eenmaal binnen haalt Ivy iets sterk alcoholisch en drukt het in mijn handen. 'Voor één keer!' gilt ze in mijn oor als ze mijn blik ziet en na een korte zucht neem ik een slok. Het goedje brand een in mijn neem maar na een paar slokken wordt het eigenlijk best lekker. Ik glimlach naar Ivy en die knipoogt. 'En nu dansen!' gilt ze enthousiast en ze trekt me achter haar aan de dansvloer op.

Een paar uur en een paar drankjes later sta ik uitbundig met Ivy op de dansvloer te dansen, de drankjes zijn hard aangekomen bij iemand die niet drinkt dus ik ben absoluut mezelf niet meer op dit moment. Opeens voel ik twee handen op mijn heupen en ik kijk nieuwsgierig over mijn schouder. De jongen met een grote bos krullen kijkt me grijnzend aan. Ik richt mijn blik weer voor me en begin tegen hem aan te schuren. Zijn handen glijden over mijn buik en even wil ik hem wegduwen, waar was ik mee bezig? En what about Zayn? Maar dan neemt de alcohol het van me over en ik geniet van zijn aandacht. Ik draai me om en sla mijn armen om zijn nek en begin zo tegen hem aan te schuren. Zijn handen grijpen naar mijn kont en knijpen er even in, in zijn blik zie ik niet dan lust. In mijn roes besef ik niet wat ik doe en ik druk mijn lippen opeens op die van hem. Hij beantwoord mijn kus gretig en glijd met zijn tong over mijn onderlip. Ik open mijn mond iets en we spelen een heftig spel. 'Zullen we dit ergens anders uitvechten?' hijgt hij in mijn oor en ik druk mijn onderlichaam een keer dicht tegen hem aan. 'Lijkt me een goed idee' knik ik zachtjes en hij grijnst. Hij plaatst zijn lippen in mijn nek en begint zachtjes de zuigen. Ik kreun en klamp me aan hem vast. Zodra hij gestopt is kijkt hij me grijnzend aan en trekt me mee, naar buiten. 'Hoe heet je eigenlijk, schoonheid?' vraagt hij en ik giechel. 'Isabella, en jij?' ' Wat een prachtige naam voor een prachtig meisje' fluistert hij zwoel in mijn oor en we blijven even stil staan om te zoenen. 'Ik ben Harry' zegt hij uiteindelijk en hij trekt me mee naar zijn huis, of wat ik denk dat het zijn huis is. Ik beland al snel op zijn bed en hij kruipt op me. Mijn mond vind die van hem weer en al snel vliegen de kledingstukken in het rond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen