Hier even een kort hoofdstukje!
Hij is best saai dat weet ik maar op het moment kan ik niet zogoed nadenken xD
Ik ben namelijk ziek :( morgen ga ik proberen een lange
Te schrijven om het goed te maken ;)

Niall

De jongens hadden me over kunnen halen om mee uit te gaan. De dag nadat ik hope gezien had was ik erg chagerijnig en de jongens dachten dat ik zo wat vrolijker zou worden. Toen we binnen kwamen was het al erg druk. Zayn en ik gingen meteen de dansvloer op. Toen we al heel lang aan het dansen waren zag ik een meisje met blond haar dat helemaal los ging met Eric. Iedereen in Londen kende Eric wel. Hij is de zoon van een gevaarlijke drugsbende leider. Hij probeert mensen die het moeilijk hebben verslaaft te maken en in de schulden te werken zodat ze voor zijn vader gaan werken. Ik heb een keer met hem gesproken maar ik vond gem maar een arrogante zak. Toen het meisje omdraaide was ik in shock. Ik stond meteen stil. Dat was Hope! Dit kon ze niet doen. Ik moest een manier verzinnen om haar hier uit te halen. Ze was te mooi om zo gebruikt te worden. Toen ze haar lippen op die van Eric drukte werd ik misselijk. Ik schreeuwde naar Zayn dat ik naar het appartement ging. Ik liep naar buiten en hield een taxi aan. Zodra ik thuis kwam liep ik naar mijn kamer. Normaal liep ik naar de koelkast om eten te halen maar sinds ik Hope gezien heb is mijn eetlust weg. Ik ging in bed liggen en viel in een droomloze slaap.

Reageer (3)

  • nialldream

    Verderxo.

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Verderr

    1 decennium geleden
  • conordabestx

    oei, veel beterschap!!
    en Niall geen honger? Dat is ook nieuw!! xD
    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen