3. Apologize || Liam Payne
One Direction bestaat in dit stukje nog niet, de rest van het verhaal wel.
‘Liam! Laat me los’ gil ik lachend terwijl hij me over zijn schouder gooit en richting de zee loop. ‘Nee niet doen!’ roep ik en hij lacht vrolijk. Hij rent het water in en laat zich in een iets dieper stuk vallen. Ik gil geschrokken en knijp net op tijd mijn ogen dicht. Als ik weer boven kom kijk ik Liam lachend aan. ‘Sukkel’ zeg ik en hij lacht. Ik leun naar hem toe en druk een korte kus op zijn lippen. ‘Hee tortelduifjes! We gaan!’ roept Amy vanaf het strand en Liam trekt me overeind. ‘Pff nu heb ik geen droge kleren meer’ kreun in en hij lacht. ‘Trek mijn trui maar aan’ zegt hij als we bij de handdoeken zijn. Ik trek mijn drijfnatte short en topje uit, en trek zijn trui aan over mijn bikini. We lopen door het rustige stadje en belanden bij mijn huis. ‘Ik ga even douchen, ik kom zo naar je toe oke?’ zeg ik tegen Liam en hij knikt glimlachend. Ik geef hem weer een kus en ren dan naar binnen.
Ik schiet in het zomerjurkje dat ik klaar had liggen en vlecht mijn haar. Ik roep naar mijn moeder dat ik weer weg ben en spring in het late zonlicht. Het was een heerlijke zomerdag, waar we gretig gebruik van hadden gemaakt door naar het strand te gaan. Ik loop relaxt door het dorpje en zie dan in de verte Liam’s huis staan. Ik glimlach en loop zijn tuin in. De achterdeur staat open dus ik loop gewoon naar binnen. Ik hoor wat gegiechel en loop fronsend de trap op. Ik duw de deur van Liam’s kamer open en meteen springen de tranen in mijn ogen. Liam en Amy kijken me met grote geschrokken ogen aan, en Amy trekt snel haar shirtje naar beneden. Ik schud langzaam mijn hoofd terwijl ik achteruit loop. ‘Holly’ fluistert Liam en ik kijk hem teleurgesteld aan. Dan draai ik me abrupt om en ren de trap af. ‘Hee Holly!’ zegt Liam’s moeder vrolijk maar ik schiet langs haar heen naar buiten. Ik ren door de straat, weg van hier. Hoe kan hij dit doen? Hoe kunnen zij dit doen? Ze was mijn beste vriendin. Mijn vriendje ging vreemd met mijn beste vriendin…
Er zijn nog geen reacties.