Five
Mijn rug werd tegen een hard muur gedrukt.Ik opende mijn ogen weer en zag Harry's gezicht recht voor het mijne. Harry begon bijna meteen te praten.
"Aan je reactie van daarjuist te zien heb je mij herkent. Ik weet niet wat je van plan bent, maar als je aan 1 iemand van de paparazzi vertelt waar ik ben, maak ik je het leven zuur. Ik heb er ook niet voor gekozen om een familiereisje te maken op een boot tussen allemaal onbekenden. Mijn moeder sleurde mij hier naartoe. Ik zou veel liever samen met mijn vrienden op een luxueuze cruiseboot chillen, hoor. Beloof me gewoon dat je je mond houdt.
Mijn hersenen moesten even verwerken wat ze hoorden voordat ze konden antwoorden.
"Sorry, Mister Popular, maar het is niet omdat ik je herkent heb dat ik tegen iedereen ga rondbazuinen dat je hier bent. Ik wilde hier liever ook niet zijn en zeker niet met de grootste lul van de wereld. Trouwens, leuk je te ontmoeten. Mag ik nu gaan?"
Aan zijn gezicht te zien, had Harry deze reactie niet verwacht. Hij had zeker gedacht dat ik een gillende fan was die zijn voeten zou kussen. Wel, mooi niet.
"Euh, oké, ga maar.", antwoordde hij ongemakkelijk, terwijl hij zijn arm liet zakken en een stap achteruit zette.
Ik duwde me weg van de muur en liep verder naar de zetels waar naar ik op weg was.
Na een kwartiertje kwamen er nog mensen bij me liggen. Onder andere het koppeltje, (Marie en Olivier) die bijna niet met hun handen van elkaar konden afblijven, en het gezin met 2 kinderen gingen naast me liggen.
Ook Gemma, Harry's zus, kwam naast me zitten en begon een boek te lezen.
Na een tijdje keek ze op en probeerde ze een gesprek aan te knopen.
"Jij was Lena, zeker?"
"Ja", antwoordde ik kort.
"Is er iets mis?", vroeg ze nadat ze mijn toon had opgemerkt.
"Ouh, nee, het is alleen zo dat ik nog geen uur op deze boot ben en je broer heeft me al half aangerand. Dit wordt een leuke reis, hé"
Ze keek me aan met grote ogen.
Er zijn nog geen reacties.