Foto bij 10. || Rainbows ||

Regenboog oh regenboog,
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt zo dom,
maar je kleuren blijven mooi,
als het stopt met regenen,
anders is het straks een zooi,
mijn abo's houden van dit lied,
kijk om hoog,
tot je de regenbogen ziet,
regenboog oh regenboog,
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt misschien een beetje dom

(H)
whaha ik heb er wat achteraan verzonnen (A)
IK HEB 14 F*CKING ABO'S!!!!!
u zeit wellekomeeee onze lieve.... heersbeestjes?
yeah heersbeestjes! jullie zijn braveheerstbeestjes (A)

"WAT BEN JIJ IN VREDESNAAM AAN HET DOEN?!" riep Kristen geschrokken en haar stem ging de hoogte in. Ik keek op van waar in mee bezig was. Ze wees boos naar de grond. Oeps... Er lag allemaal water. "Ik wou een regenboog maken." zei ik onschuldig. Ik hield de douchekop vast en spoot naar buiten, richting de zon. Ik had ooit op tv gezien dat je dan een regenboog kreeg. Maar ik had per ongeluk de vloer zeiknat gemaakt. "Oh AAAH! Iih!" gilde iets buiten. Ik keek wat het was en zag een boze, kletsnatte vrouw buiten staan. "Niall! Je hebt de buurvrouw nat gespoten!" drukte Kristen me nog even in de feiten. "Ik zie het..." fluisterde ik en deed moeite mijn lachen in te houden. Kom op, dit was grappig. "Bent u nat?" riep ik en keek met een serieus gezicht naar de vrouw beneden. Ze zag rood van woede. Als ze zo door ging verdampte dat water vanzelf wel. Want ze leek echt te koken. "De jeugd van tegenwoordig..." mopperde ze en liep weer richting haar huis. "IS ZO ATTENT OM DE OUDERE GENERATIE VERKOELING TE VERZORGEN MET DIT WARME WEER!" riep ik als vervolg op haar zin. Ze stopte met lopen, maar ging toen toch gouw haar huis weer in. Ik keek weer naar beneden. In de tuin van de buurvrouw ontstond langzaam een soort vijver. "Nou, kleed je aan, Thobias heeft het ontbijt klaar." melde kristen. Ohja, shit... Ik stond in mijn handdoekje. Kristen liep de badkamer weer uit en ik begon me aan te kleden. Thobias had me gister wat kleding gegeven wat ik mocht houden. Een wit V-hals shirt, en een beige Chino. Toen ik me had aangekleed ging ik weer naar beneden, haalde mijn Iphone en mijn lader uit mijn tas en legde het inmiddels al uitgevallen ding, aan het stopcontact. Hij sprong aan en de berichten die ik gister allemaal had gekregen stroomden binnen. 136 gemiste oproepen van mijn moeder. 5 van mijn vader, 20 sms'jes en 3 facebook meldingen. Ik opende de sms'jes niet, reageerde niet op de oproepen en las alleen mijn facebook meldingen. Zat ook niet echt iets belangrijks bij. Mensen hadden nieuwe statussen, meer niet. Tja, ik had ook niet echt veel facebook vrienden. Het was vooral familie. Ik legde mijn telefoon neer en liep door naar de woonkamer. Tijd voor ontbijt.

Reageer (3)

  • RandomnessXx

    omg dat gedichtje had ik 2 hoofdstukken geleden ook neergezet XD ik heb een voorspellende gave..

    1 decennium geleden
  • philtatos

    WAUWIE JE SCHRIJFT ECHT VEEL,
    dat is echt fijn!
    GOTTA LOVE JIALL

    1 decennium geleden
  • Perv

    OMG IK VOEL ME VEREERD (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen