Foto bij three

Zijn hand gleed uit de mijne. Mijn hersenen konden het nog steeds niet bevatten. Wat deed die hier? Hij liep verder en begroette mijn broer. Ik moest even alles op een rij zetten. Ik moest 2 weken op een boot zitten met Harry Styles. Hij was helemaal niet lelijk, zeker niet in het echt. Ik had echter wel iets tegen zijn houding. Ik kende hem natuurlijk niet, maar ik las magazines en daarin stonden genoeg dingen die mij niet aanstonden. Hij had een groot ego en verslond vrouwen. Ik zuchtte, ik had echt geen zin in 2 weken met de dikste nek ter wereld. Ik had een hekel aan mensen die zich beter achten dan anderen. Ik besloot hem zoveel mogelijk te ontlopen en mij te richten op het meisje. Helaas bleek zij zijn zus, Gemma, te zijn, dus wist ik niet hoe haar gedrag zou zijn.
De moter startte en langzaamaan voeren we de haven uit. De gids ging op een hoogte staan en begon met een uitleg over de regels en de planning voor deze week. Ik ging zitten op een ligzetel en luisterde met een half oor,terwijl ik rond keek. Veel meisjes zouden ervan dromen om Harry in het echt te kunnen zien en misschien had ik ooit ook gehoopt om hem te ontmoeten. Toch was ik helemaal niet blij. In je dromen kan je zelf een karakter plakken op een gezicht zonder op de negatieve punten te stuiten. In de werkelijkheid, was dat iets moeilijker.
De uitleg van de gids bleef maar doorgaan. Iedereen leek op te letten. Met mijn ogen dwaalde ik heel de kring af. Harry leek ook op te letten totdat ik bij hem stopte. Toen hij zijn ogen op mij richtte, keek ik snel de andere kant op. Even kruiste onze blikken elkaar. Er verscheen een onverklaarbare blik op zijn gezicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen