Foto bij 1

Hier Zijn Een Paar Proef Hoofdstukjes...De Foto Is Jonah,Zeg Wat Jullie Ervan Vinden,Moet Ik Doorschrijven??

Victoria Pov:
Na alle chaos die er was met Seth was Victoria blij dat alles weer normaal was,Seth was opgesloten,ver,ver weg van haar,en Jonah had alle tijd gehad om alles te verwerken.Ze zou hem morgen eindelijk terug zien na 5 lange weken.Ze had hem zo gemist,ze wou zich zo graag in zijn armen nestelen en zich tegen hem aandrukken,Ze wou hem kussen en met haar handen door zijn gitzwarte lokken gaan.Ze kreeg een warm gevoel toen ze terugdacht aan zijn lach,nu kon ze zeker niet meer tot morgen wachten.

Jonah Pov:
Morgen...Eindelijk...Eindelijk weg uit dit rothol,eindelijk terug naar Victoria.Hij kon de laatste weken aan niets anders denken dan aan haar,en aan alles met Seth.Het was een hel geweest hier in de instelling.De constante herinnering...waarom had hij nu nooit doorgehad hoe slecht zijn broer was en wat hij van plan was geweest?Dan had hij hier nooit gezeten,dan had Seth nooit geprobeerd zijn Victoria pijn te doen,en het allerbelangrijkste...dan was hij nu nog bij haar.Hij voelde zich enorm slecht omdat hij haar nu niet kon steunen,haar over de shock helpen,en haar bijstaan,wat moest zij nu wel niet doormaken?Hij barstte in tranen uit en sloeg met zijn vuist op de tafel -die op zijn kamer in de instelling stond-. Hij had haar bijna vermoord verdomme!hij wist dat als Seth ooit moest vrijkomen dat hij bij hem zijn leven hardhandig ging terughalen,het leven dat Seth voor hem en Victoria verpest had,dat leven vol leugens.1 ding was zeker... Seth Ging boeten.

Reageer (1)

  • AnimeFan07

    Eerste reactie: Oeh, hottie gespot!!!!!!!
    Laura's tweede reactie: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooh!!!!!!!!
    Laura's derde reactie (fluisterend): Wie is Seth?????
    Marijke's tweede reactie: OOOOOOOOOOooh, nu snap ik het! Stomme Seth...
    Oké, nu snel verder lezen!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen