Foto bij Chapter 2

Ik hoop dat jullie dit een leuk verhaal vinden... Het is een van mijn eerste fanfics :D

Na een kwartiertje spelen stond het 5 – 3 voor mij en oppeens voelde ik wat trillen in mijn broekzak. Ik pakte mijn mobiel en zag dat ik een bericht van Niall had.

Niall: Ohh there’s something I wanna ask you! Finally pulled myself togther to do it.

Wat zal hij gaan vragen, ik was helemaal in de war en ging maar even verder met basketballen. “wie was dat Ei?” vroeg David. “nee niemand” zei ik en we speelde verder.

15 minuten later en mijn mobiel begon weer te trillen. “wacht ff Dave, mijn mobiel trilt weer ff kijken wat het is.”

Weer een bericht van Niall, zou hij nu eindelijk zeggen wat hij wilde zeggen? Vroeg ik mezelf een paar keer af.

Niall: Do you wanna come over here and visit me? I think we could have an awesome time together, only if you want.

OMG!! Wat zal ik gaan antwoorden en is dit echt. Ik las het berichtje nog een paar keer door en realiseerde dat het er echt stond.

Eilis: Oh yeah i would love too, but i have to ask my parents and how have i to go to the airport and stuff?? Can i bring a friend or…

En ik sloeg dicht ik was helemaal de draad kwijt. The one and only Niall James Horan vraagt aan mij of ik wil langskomen.

Niall: Okay hope you can! And sure just bring a friend, if you feel like doing that (:

Eilis: I hope it too, i’ll just ask my danish friend then we can cook for you nice italian food ;D

Niall: Hahahah looking forward to that!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen