Foto bij 027.

Ik keek peinzend in de spiegel en draaide een van mijn lokken om mijn vingers. Ik had een simpele, witte jurk aan waar een klein zilveren sieraad op zat vast gemaakt.
Mijn nagels waren felrood en pasten bij de kleur lippenstift die ik ophad.
Het was lang geleden dat ik me zo uitbundig had klaargemaakt, en ik keek nog een keer twijfelend naar de spiegel alvorens ik me omdraaide.
‘Sarah, liefje, ben je klaar?’
Sarah huppelde de kamer in en keek me met grote ogen aan.
‘Wat ben je móóóóói, mama!’
Ik grinnikte en tilde haar op.
‘Jij bent ook mooi, prinsesje van me.’
Sarah had een nieuw jurkje aan, dat voor de verandering eens niet roze was. Het bovenlijfje was even rood als mijn nagels en de rok van de jurk was helder wit. Aan de onderkant van de jurk waren rode accenten gemaakt, en Sarah aaide vol bewondering over haar jurkje.
‘Ben je er klaar voor?’ Sarah knikte enthousiast en ik zette haar in de buggy. De tassen vol cadeaus had ik vanmiddag door Niall laten meenemen, na zijn belofte om er niet al in te kijken.
Toen we aankwamen bij Harry’s en Louis’ appartement belde ik een beetje nerveus aan. Wat nou als de jongens Kerstavond helemaal niet zo serieus namen en gewoon in hun alledaagse kleding zaten?
Niall deed open en ik zag tot mijn opluchting dat hij een nette blouse aanhad waarover hij een jasje droeg.
‘Wauw, je ziet er echt geweldig uit.’ Mompelde hij.
Hij aaide Sarah even langs haar wang en omhelsde me zodra ik binnen stond.
Sarah sprong uit haar buggy en rende naar de andere jongens.
Ze hadden allemaal hun nette kleding aan en ik glimlachte even tevreden.
Niall sloeg zijn arm langs mijn middel en samen liepen we naar de rest toe.
‘Ik ben blij dat je toch bent gekomen, Kristen. Je ziet er trouwens echt absurd mooi uit.’ Zei Louis’ glimlachend.
Ik liep naar Louis toe en feliciteerde hem met zijn verjaardag.
‘Eenentwintig jaar al, oude zak.’ Lachte ik even.
Louis grijnsde en tikte me vermanend op mijn hoofd.
Sarah hing ondersteboven op Zayn’s rug en ze gierde het uit van de pret.
‘Lamelos! Lamelos! Zaaaayn!’ Riep ze uit.
Hij lachte en zette haar voorzichtig neer.
Ze rende naar Niall en hij tilde haar vrolijk op.
Ik had Sarah proberen duidelijk te maken dat Niall niet haar papa was, en ik was al lang blij dat ze hem nog geen andere naam dan Niall had gegeven deze avond.
Terwijl ik op de bank zat te praten met Harry, Sarah zat te spelen met Niall en Zayn en Liam de laatste borden op tafel zetten, riep Louis dat we aan tafel konden gaan.
Hij had het redelijk simpel gehouden, aardappeltjes met biefstuk en verschillende soorten groenten. Toch was het overheerlijk, en zelfs Sarah knabbelde voorzichtig op een klein gekookt worteltje.
‘Een prinses naar mijn hart.’ Zei Louis vrolijk toen hij dat zag.
Toen we klaar waren met eten sprong Sarah van mijn schoot af en begon ze hyperactief op en neer te springen.
‘Cadeautjes!’ Riep ze uit.
Ik rolde met mijn ogen en schudde even grinnikend mijn hoofd.
Ik had het kunnen weten.

Reageer (18)

  • Pepito

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Derks

    wil je alstjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft snel verder gaan?

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder? (:

    1 decennium geleden
  • S_tyles

    Carrots! Hihih, snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen