Foto bij - Hoofdstuk 15.5

Ik update veel vandaag, I don't know why.
Bedankt voor de reactie, enjoy reading! (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Jisung

    Dit is zo verschrikkelijk leuk!
    Je schrijft echt leuk! ^^ En zo veel hoofdstukjes vind ik niet erg hoor :')

    Maar ik ga morgen naar Jersey, een eiland wat bij Groot Brittannië hoort, maar bij Frankrijk ligt ^^ (ik ben op vakantie)
    Dus jij veel plezier! :]

    1 decennium geleden
  • Corday

    Aahw goed geschreven!
    Nja ik woon in het Zuiden, zullen we ruilen? Ik moet maandag om vijf uur in de ochtend opstaan.

    1 decennium geleden
  • Beronica

    Er zitten wat spelfoutjes in dit stuk, je schrijft meerdere keren "jouw" ipv "jou". Ik zou even op Word zo als woord om te zoeken "jouw" intypen bij dit stukje en controleren waar het wel klopt en waar niet. En in het eindstukje staat ergens Mathias ipv Matthias.
    Maar verder echt een superstukje! Ik ben echt intussen dol geworden op dit verhaal. Ik heb inmiddels echt een heel aantal abo's weggedaan omdat ik gewoon geen zin had om meer te lezen, maar de jouwe heb ik nog steeds telkens met plezier gelezen!
    Dus als je wil, als vergoeding dat ik morgen niet kan lezen, vind ik nóg een stukje niet erg hoor =D
    Enorm veel plezier met je vriendinnen en je vriendje! (ik wist niet eens dat je een vriendje had, waarom heb ik dat nooit gevraagd? was ik te druk bezig met ethan?)
    Een kleine troost: Ik moet al bijna de hele week telkens om half 5 op, omdat ik m'n zus helpt met d'r krantenwijkje van drie weken en de kranten komen om 5 uur bij ons thuis en moeten voor 7 uur bezorgd zijn. Dus als je je verveelt stuur je mij maar een berichtje, want ik ben tegenwoordig rond 7 uur even online op quizlet xd
    Trouwens, ik heb zelf nog altijd totaal geen inspiratie. Ik heb nu een superidee dat ik wil schrijven buiten Quizlet om, maar op een of andere manier komt het er niet uit om het te schrijven. Hoe hou jij dat toch vol, telkens zoveel inspiratie hebben en van die lange stukken schrijven? Respect voor jou!
    En nu hou ik op met bazelen, gauw verder, op naar Ethan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen