Two
Een knippend geluid zorgt ervoor dat Manny opschrikt uit haar dagdroom en ze kijkt verschrikt op naar de vingers voor haar gezicht, als Manny verder omhoog kijkt ziet ze het glimlachende gezicht van Liam, die voor het tafeltje staat waar ze in haar uppie aan zit.
‘Heb je het een beetje naar je zin?’ vraagt Liam en hij gaat op de stoel naast Manny zitten. Manny kijkt naar haar handen, die ze op het tafelblad laat rusten en ze knikt lichtjes. Liam trekt een wenkbrauw op en kijkt Manny aan.
‘Ik geloof er niets van. Al vanaf het begin van de avond let ik al op je en het enige wat ik je heb zien doen is zitten op je stoel en een beetje dood om je heen zien kijken. In je eentje,’ zegt Liam en hij legt zijn arm op Manny’s arm. Manny’s wangen kleuren rood maar ze maakt zich geen zorgen dat Liam het zal zien aangezien de lichten haar huid steeds weer een andere kleur geeft. Liam kijkt Manny met een doordringende blik aan en zucht dan zachtjes.
‘Waarom ga je niet dansen?’ vraagt Liam. Manny kijkt Liam met grote ogen aan en schudt haar hoofd, ze neemt een slok van haar cola en staart naar het drankje in haar handen. Liam zucht, neemt het bekertje uit Manny’s handen en zet het op tafel neer dan staat hij op van de stoel en pakt Manny’s hand, hij trekt haar van de stoel en neemt naar mee naar de dansvloer.
Liam plaatst zijn handen op Manny’s heupen en voelt hoe ze lichtjes maar twijfelend met haar heupen op de muziek meebeweegt. Met een kleine glimlach legt Manny haar handen op Liams schouders en brengt haar gezicht naar zijn oor.
‘Waarom doe je zo aardig tegen me en ga je überhaupt met mij om? Jij behoort tot het populaire groepje, je hoort niet met de grootste nerd van de school om te gaan,’ fluistert Manny zachtjes in Liams oor. Liam slikt zachtjes, kijkt Manny recht in haar groenige ogen aan en houd enkele seconden zijn lippen op elkaar dan buigt hij voorover met een glimlach.
‘Manny, lieve schat. Ik doe aardig tegen je omdat ik je graag mag en ik weet toevallig hoe het is om gepest te worden… en daarbij dacht ik dat je wel een vriend kon gebruiken,’ zegt Liam en hij kijkt Manny aan. Manny bijt op haar lip, kijkt Liam even aan en legt dan haar hoofd op zijn schouder neer, ze slaat haar armen om zijn nek heen en drukt haar lichaam lichtjes tegen dat van Liam aan. Liam legt zijn armen verder om Manny’s middel heen dan laat hij zijn kin op haar schouder rusten en glimlacht.
Reageer (1)
Aaaaaaaawh <3
1 decennium geledenSorry dat ik nu pas reageeeer, had een drukke week en geen in om mijn Q mail te lezen xd.