One
Manny Peterson zit in haar eentje aan een tafel in de overvolle gymzaal. Het schoolfeest is vol op gang en iedereen staat op de dansvloer.
De lampen die door de gymzaal schijnen geven verschillende kleuren af op de mensen en muren van ze gymzaal. De muziek dreunt met harde stoten uit de grote stereoboxen die door de gymzaal verspreid staan, door de harde bas trilt de vloer lichtjes.
Manny kijkt de gymzaal rond tot haar blik op een van de twee DJ’s hangen die achter de draaitafel staan op het grote podium, die midden in de gymzaal staat. Het zijn geen professionele DJ’s, maar de twee jongens treden vaak op als DJ’s op schoolfeesten en met andere schoolactiviteiten en ze zijn zo slecht nog niet. Zayn Malik en Louis Tomlinson, zo heten de twee populaire laatstejaars, ook wel bekent als DJ Malik en DJ Tommo.
Zayn Malik is de 19-jarige jongen met de licht getinte huidskleur, ravenzwarte haren gevormd in een kuif met gel bruine ogen en draagt een spijkerbroer met een zwart overhemd die half dicht geknoopt is met daaronder een witte tanktop, Louis Tomlinson echter is 20 jaar, heeft een lichtblanke huid, donkerbruine haren die wild verschillende kanten opgekamd is en blauwe ogen, hij draagt net als Zayn een spijkerbroek maar met een blauw superman T-shirt.
De jongens bewegen elk met een arm in de lucht mee op de maat van muziek terwijl ze met hun andere hand de knoppen bedienen van de draaitafel. Zayn en Louis spelen goed in met het publiek en met de muziek die ze draaien, doen ze iedereen een groot plezier aangezien zowat iedereen op de dansvloer te vinden is.
Manny neemt een slok van haar cola en kijkt weer naar Zayn en Louis, die nu beide met een microfoon in hun handen op het podium staan.
‘Jongen en meisjes en de docenten natuurlijk,’ zegt Zayn met een grijns en hij knipoogt naar een groepje docenten dat samen aan een tafel zit. De docenten steken lachend en juichend hun bekertje in de lucht. Louis en Zayn lachend en richten zich dan weer terug op de zaal.
‘Wij hopen dat jullie een leuke avond te gemoed gaan, aangezien het pas 10 uur is en dit superdupe mega coole feest duurt tot maar liefst 1 uur. De hapjes en drankjes staan op tafels achter in de zaal voor degene die dat nog niet wisten,’ zegt Louis en hij wijst naar de tafels. De leerlingen draaien zich om naar de tafels en keren dan weer terug naar Louis en Zayn. Louis kijkt naar Zayn en knikt. Zayn glimlacht, tilt zijn hand op waar hij zijn microfoon in vasthoud en opent zijn mond om verder te praten.
‘Verder kunnen jullie als je het te warm krijgt of gewoonweg even weg wil van hier, kunnen jullie buiten even frisse lucht halen, maar onthoud wel dat jullie je polsbandje om moeten houden zodat je weer naar binnen kunt. Heb een geweldige avond verder begeleid door DJ Tommo!’ zegt Zayn en hij wijs met een grote grijns naar Louis. Louis kijkt met een kleine glimlach naar Zayn en buigt dan lachend voor de leerlingen. De leerlingen beginnen luid te schreeuwen en te klappen. Vervolgens gaat Louis weer recht staan en brengt met een glimlach de microfoon naar zijn mond.
‘PARY HARD, ALL DAY ALL NIGHT; DJ Malik!’ roept Louis hard door de microfoon en hij wijst naar Zayn. Zayn zwaait glimlachend naar de leerlingen voor hem en heeft Louis daarna een vriendschappelijke vuiststomp tegen zijn schouder.
‘Nog een gezellige avond, en tot later,’ zegt Louis en hij zwaait samen met Zayn nog een keer naar de leerlingen voordat ze weer achter de draaitafels verdwijnen.
Reageer (1)
Oeehhh, DJ Malik en DJ Tommoooooo (': <3
1 decennium geleden