Gezocht: Niall's girlfriend
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Naam: Viola Valera Rezkalla (ze is Egyptisch)
1 decennium geledenLooks: Huidskleur mokka bruin, Zwart lang golvend haar, bruine erg sprekende ogen, mooie lippen, is een kort meisje.
Eigenschappen(personaliteit): Ze is ook eetverslaafd, Ze is altijd vrolijk, maar ze heeft een pijnlijk verleden en dat probeert ze te verwerken met muziek. Maar ze heeft ook een groot geheim. En ze kan de toekomst zien en sommige mensen proberen daar gebruik van te maken.
Interesses: Voedsel, muziek, aura's lezen, en ze luisterd altijd als je praat. En ze zingt soms zelfgeschreven liedjes...
Motivatie: Omdat Viola een aardig, soms verlegen, vaak vrolijk, eetverlaafd meisje is ze lijkt dus op Niall. Maar ze heeft een groot geheim en een pijnlijk verleden en de 1D boys Sophie en Emma kunnen haar daarmee helpen. En ze kunnen haar beschermen tegen mensen die gebruik van haar kunne maken.
Naam: Noëlle
1 decennium geledenLooks: halflang blond haar, blauwe ogen, 1.66 meter
Eigenschappen(personaliteit): euhmm.... De mensen om me heen vinden me grappig, ik ben best wel onzeker, verlegen tegenover nieuwe mensen maar als ik je ken ben ik spontaan
Interesses: Gitaar spelen, eten (ben dus niet een van de dunste) , muziek enz.
Motivatie(uitleggen waarom jij de vriendin van Niall moet worden): omdaaattt..... Euhmmmm let me think...
Omdat ik eigenlijk net al Niall in elkaar zit laat maar zeggen.....
xx
http://www.quizlet.nl/chapters/834878/introductie-1-katelynn-niamh-casey-jones/
1 decennium geledenNaam: Katelynn Santos
Looks: 1.63 lang mollig donkerbuine ogen bruin haar met slag. Zie fotoin bovengeplaatste link
Geboren op 28-06-1994(als dit anders moet is dat geen probleem, het leek me gewoon handig om te melden)
Eigenschappen(personaliteit): aardig, verlegen als ze nieuwe mensen ontmoet, doorzetter, behulpzaam, eigenwijs, begripvol. Ze geeft niet snel toe als er iets is, ze is over het algemeen vrolijk. Ze is niet snel boos te krijgen, maar als ze eenmaal kwaad op iemand is kan ze een bitch zijn. Ze komt altijd op voor haar vrienden. Ze kan hartstikke gek doen, maar is serieus als het moet. Ze is een verzorgend type, maar niet te bemoederlijk. Ze is volwassen voor haar leeftijd, maar zoals als eerder gezegd kan ze heel gek doen.
Interesses: muziek, tekenen, psychologie(hobby), gitaar spelen(ze is het aan het leren), ze is erg creatief. Koken en bakken vind ze ook erg leuk.
Motivatie(uitleggen waarom jij de vriendin van Niall moet worden)Dit is niet nodig maar dan is je kans wel groter om gekozen te worden.
Omdat de story gewoon geweldig is en het me te gek lijkt om daar een rol in te spelen. En omdat Niall gewoon onwijs lief is, (ik snap sowieso niet waarom mensen Niall een van de minst geliefde 1D member is, ze zijn allemaal leuk maar) Niall heeft gewoon iets onwijs schattigs en leuks hij heeft iets speciaals.
Naam: Lianne
1 decennium geledenLooks: Bruin, tot de schouders stijl haar, bruine ogen, bruine huid, en witte lach
Eigenshappen: Helpt mensen tot het eind, haat ruzie, lacht om de domste dingen
Interresses: Dansen, Zingen, Hockey, met vrienden samen zijn (dus vaak bij Niall ofso)
Motivatie: Het zou me echt vet lijken om in deze SuperStory te komen, en Niall vind ik vooral schattig, en met dat bruin gedoe, zou het tegenovergestelde zijn van Niall. (Duo Panotti Pasta )
Veel succes met kiezen, Love deze story, ga vooral door met schrijven Xxxx(H)
Naam: Larissa
1 decennium geledenLooks: Bruine haar, Vel groene ogen, een mooi volle lippen.
Eigenschappen(personaliteit):Ze is een lief meisje, Ik net zo gek als Louis maar dan iets minder, Houd van Lachen. Ze houd van Gek doen, en Melig zijn.
Interesses: Ze houd van Zingen, Gek doen, Ze twitter snel,
Motivatie: Omdat dit gewoon een geweldig verhaal is, en dat ze er in wilt omdat ze dat heel graag wil!