Foto bij Etappe 2: Amsterdam - Londen

Als de teams op de pitstop arriveren wordt hun tijd stilgezeten. Precies 12 uur later op dezelfde tijd vertrekken ze dan weer. Dus Ben en Allicia vertrekken in de nacht om 03:18 weer op het waagplein.

Route Information.
Dit keer gaan jullie voor het eerst in The Amazing Race naar het buitenland. Ga met de auto naar Schiphol Amsterdam Airport en vlieg naar Londen. Op het vliegveld Londen Heatrow vinden jullie de volgende aanwijzing.


"Yeeeh we gaan naar Londen". Ben en Allicia stapten snel in een auto die klaarstonden en reden naar Schiphol. Daar aangekomen bleek dat de eerste vliegtuig pas om 7:05 vertrok dus dat betekende lang wachten op het vliegveld. En ook dat alle andere teams op dezelfde vlucht zit dus alles was weer gelijk.

Toen alle teams op het vliegveld aan het wachten waren zaten. Willem en Ally, Xander en Jurict en Lilith en Davin. "Ik zweer het je die Cafer en Akin zijn vals hoor ze hebben echt duivelsogen dat zweer ik je". Xander zei "Luister dit is een race maar het moet wel eerlijk gespeeld geworden". "Ja inderdaad dat vind ik ook" zei Lilith. "Wat nou als we samen gaan werken om die Cafer en Akin zo laat mogelijk te laten arriveren anders kunnen ze nog wel eens door naar Etappe 3 en is misschien 1 van ons afgevallen en dat wil ik niet". Eigenlijk was iedereen het daar mee eens. Het eerste pact is gesloten. Willem en Ally, Lilith en Davin en Xander en Jurict streden met elkaar. De andere teams waren gewoon nog op zichzelf.
6:35 iedereen begon te boarden en om 7:05 steeg het vliegtuig op opweg naar Londen.

Alle teams zijn nu op dezelfde vlucht naar Londen daar krijgen ze de volgende opdracht.
Etappe 1: Nederland: Amsterdam, Den Haag en Alkmaar niemand afgevallen.
Etappe 2: Engeland: Londen,..... .....

Reageer (2)

  • SlashHAT

    ^^

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    ooeeh spannend!!! Snel verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen