Foto bij Things wil never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 4

“Pas goed op mijn dochter”. “Mam! Ik ben bijna 18!”. “Juist ja BIJNA”. Fernando lacht naar jou “Ik zal goed op haar letten”. Hij open de autodeur voor jou en laat je instappen.

“Wauw vette auto, heb je die al lang?!”, zeg je wanneer hij ook is ingestapt. Hij moet erom lachen “Nee nog niet zo lang, paar maanden.
Fernando’s pov.
Je kijkt haar onderweg aan terwijl zij voor haar uitkijkt. Ze ziet er vanavond écht beeldschoon uit, je was gisteren ook wel al verschoten hoe ze verandert was, maar deze avond… je kan moeilijk geloven fat zij je buurmeisje is waar je jaren geleden dagelijks mee optrok, tot dat je het heel druk kreeg met je voetbalcarrière en uiteindelijk ook nog eens naar Liverpool vertrok. Ze kijkt jou lachend aan “Is er iets?”. Je lacht terug naar haar “Nee hoor” en je focust je terug op de weg.

Jou pov…
Wanneer jullie bij het gebouw komen worden jullie geleid naar een speciale vip-parking. “Dat ging nog goed”. Fernando lacht “Nu begint het pas” en hij doet gebaar dat je mag inhaken. Jullie worden weer begeleid door enkele mannen in zwarte pakken. Hoe verder jullie gaan, hoe beter je steeds het geluid begint te horen van krijsende meisjes. Plots word je verblind door een felle flits. Ben jij Fernando’s vriend? Hoe voelt het om de vriendin te zijn van Fernando Torres? Fernando, is zij de ware voor jou? Wanneer gaan jullie trouwen? Ben je ook van Spaanse routs? Denken jullie aan kinderen? Je wordt overdondert met honderde vragen en de flitsen blijven maar komen. “Trek je er nets van aan, je hoeft niets te antwoorden, blijf gewoon maar lachen, na de rode loper is dit afgelopen”, fluistert hij in je oor. Wanneer jullie het gebouw binnen zijn kijkt hij jou aan “Gaat het nog?”. “Ja, ma man wat een vragen dat ze allemaal stellen!”. Hij lacht, “Ja, kan ik geloven dat het je verbaasde, deed het bij mij ook, op enkele minuten hebben ze al heel je ‘toekomst’ voorspelt met je vragen, maar ik ben het al gewoon”.
Wanneer jullie bij het tafeltje zijn aangekomen waar jullie moeten zitten, zien jullie dat er nog niemand anders aan het tafeltje zit. “Er zal zo dadelijk wel een ober komen”. Je moet er om lachen. “Jij bent gek, Fernando”. “Ja klopt, maar alleen maar als jij in mijn buurt bent, dus aan wie zal het liggen?” en hij kijkt jou spelend met kleine ogen aan. “Oh!” en je geeft hem een por in zijn zij, jullie moeten allebei lachen. “Torres, jij maar zeggen dat je geen vriendin hebt!”. Jullie schrikken beiden op. “Hey Fábio, dit is mijn vriendin niet, ze is m’n buurmeisje en m’n beste vriendin”. “Jaja… ik ben Fábio” en hij reikt zijn hand uit “… en dit is mijn vriendin Isabella” en zij reikt ook haar hand uit. Er komen nog twee spelers met hun vriendinnen bij jullie aan tafel zitten. Niet veel later worden de lichten in de zaal gedimt, er stoot dan iemand tegen jou op, die nog voorbij kwam gelopen “I’m sorry” en hij loopt door.

Reageer (1)

  • Lioness

    het is toch een cuterd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen