Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 3

Hey daar kan jij toch niet aandoen, maar mijn voorstel gaat nog steeds door, wil je nog meegaan?”. “Tuurlijk”. “Oke dan, ik kom je tegen zeven uur ophalen”. “Oke fijn” en je geeft hem een zoen op zijn wang.

Je loopt tevreden naar je kamer, het zal toch nog een leuk weekend worden en met deze gedachte val je rustig in slaap. De volgende ochtend schuif je vrolijk aan bij de ontbijttafel. “Goede morgen!”. “Jij bent ook wel blij”. “Ja en dan maar steeds zeggen dat er niets tussen jullie is”. Je kijkt je broer heel strak aan, “Het is niet omdat jij geen vriendinnen kan houden, dat ik ook niet gewoon met jongens kan optrekken”. “Daar heeft je zusje een punt, weet je al wat je gaat aantrekken vanavond?” en je moeder kijkt jou aan. Daar had je totaal nog niet bij stilgestaan! “Zullen we deze namiddag even naar de stad gaan?”. “Ja is wel goed”. Je had wel liever met Joyce gaan shoppen, maar wie weet sponsort je moeder nog wel.
“Hij staat je perfect!”, zegt de verkoopster met een brede smile naar jou. Tjah zullen ze altijd wel zeggen, ze moeten immers klanten aanzetten tot kopen, maar wanneer je jezelf nog eens goed bekijk in de spiegel moet je toch wel toegeven dat ze gelijk heeft. Wanneer jullie aan de kassa komen betaalt je moeder de jurk. “Je schoenen betaal je wel zelf” en ze knipoogt naar jou. Je drukt haar een zoen op haar wang.

“*Jij*, Fernando is er”. “Ja mam, kom zo”. Je spuit nog rap wat parfum op, bekijkt je nog eens goedkeurend in de spiegel en loopt naar beneden. Wanneer je de woonkamer inkomt kijkt Fernando jou gapend aan met zijn mond open. “Gast, als je zo nog lang blijft zitten verslik je je nog in een vlieg” en je broer grijnst. “Ik zou je bijna niet meer herkennen”. Je lacht. “We zullen maar vertrekken” en hij staat terug op. “Pas goed op mijn dochter”. “Mam! Ik ben bijna 18!”. “Juist ja BIJNA”. Fernando lacht naar jou “Ik zal goed op haar letten”. Hij open de autodeur voor jou en laat je instappen.

Reageer (1)

  • Lioness

    leuk gechreven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen