Foto bij Things will never be the same again..... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres} --> 2

“Ach Aleandro, laat hen toch,ze hebben elkaar al zolang niet meer gezien”. “Owh mijn vriendin is er nu anders ook hoor!”. Je moet er wel om lachen, wanneer je je broer nog bezig hoort.

“Wow, je kamer is nogal verandert!”. “Vind je?”. “Ja toch tegenover de vorige keer, maarja dat is ook al even geleden”. “Jaaaa… best wel! ,Maar alles goed?”. “Ja hoor, en met jou?” en hij ploft zich neer langs jouw op je bed. “Ja ook goed, blijf je nu lang hier, of maar voor een paar dagen?”. “Ik blijf twee weken hier en dan moet ik terug “. “Owh fijn, heb je morgenavond wat te doen?!”. Fernando lacht “Je wilt me al meteen opeisen, maar moet naar zo’n gala waar sportuitreikingen worden gedaan”. “Owh jammer”. “Dat klinkt somber….” en hij kijkt je vragend aan. “Najah normaal doe ik elke zaterdagavond wat met Joyce, maar ze moeten morgen naar een familiefeest, gaat een saai weekend worden”. “Dus jij hebt morgenavond niets te doen?”. “Nee, maar jij moet toch weg”. “Ja, maar ik wou jou meevragen”. Je kijkt hem onbegrijpend aan “Dat gaat toch helemaal niet, ik mag daar toch nooit niet binnen”. Hij lacht, “Technisch gezien niet nee, maar we hebben allemaal een vip-kaartje gekregen voor onze vriendinnen, maar aangezien ik er geen heb…..”. “Heb JIJ geen vriendin?!”, onderbreek je hem verbaasd. “Nee, maar dat is een ander verhaal, wil je nu meegaan met mij of niet?”. “Ja tuurlijk! Is altijd leuker dan alleen thuiszitten”. “Oke ,dat is dan afgesproken”.

Je staat op en zet even een cd op en gaat dan terug op bed zitten. “Seg maar heb jij echt nog geen vriendin?” en je grijnst naar Fernando. Hij lacht en rolt met zijn ogen “Nee, heb jij dan wel al een vriend?”. “Nee dat niet, maarja ik ben niet zo’n bekende knappe voetballer als jij hé, jij kan er zoveel krijgen ”. “Misschien kan ik de juiste niet vinden of heeft zij mij nog niet gevonden”, zegt hij heel serieus. “Yeah right!”. “Gaan we het zo spelen?” en hij begint jou te kietelen in je zij. “Oke, oke, ik stop al!”, roep je tussen het lachen uit en hij stopt dan ook even later met jou te kietelen. Na nog enkele uurtjes bij te praten lopen jullie terug naar beneden. Je moeder zat beneden tv te kijken en ze kijkt op “Ah Fernando, alles goed jongen?”. “Ja mevrouw en met jouw?”. “Owh je hoeft toch geen mevrouw te zeggen, hoelang kom jij hier al over de vloer, met mij is ook alles goed”. “Owhja mam, ik ga morgenavond met Fernando mee naar een voetbalgala”. “Owh fijn, maar je komt toch niet in de problemen hiermee?” en ze kijkt Fernando aan. “Als je met haar omgaat komt je altijd in de problemen” zegt je broer met een grijns. “Nee zeker niet , we hebben een vip-kaart extra gekregen voor onze vriendinnen”, antwoord Fernando, zonder één seconde aandacht te geven aan de reactie van je broer. Je vond het wel fijn dat je broer zijn steken eens niet werken, maar daar had je broer lak aan hij bleef maar verdergaan. “Owh maar Fernando, zou je mijn zusje dan wel meenemen, ze is nog geen 18 jaar, straks wordt je gezien als een pedofiel”. “Och jonge, hou toch je kop! Ik word dit jaar nog 18 en wij hebben nog eens niets!”. “Uhm…. Ik ben nu eens door”. Je loopt samen met Fernando naar de voordeur. “Sorry van mijn broer daarnet”. “Hey daar kan jij toch niet aandoen, maar mijn voorstel gaat nog steeds door, wil je nog meegaan?”. “Tuurlijk”. “Oke dan, ik kom je tegen zeven uur ophalen”. “Oke fijn” en je geeft hem een zoen op zijn wang.

Reageer (1)

  • Lioness

    ghehe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen