Foto bij Things will never be the same again.... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres} --> 1

*Tring* Wat was je toch altijd blij als je dit geluid hoorde tijdens een les wiskunde, nog één lesuur en je was weer twee dagen verlost van school. Je legt je boeken in je kluisje en loopt naar de fietsenstalling. Je ziet je beste vriendin al bij jullie fietsen staan. “Zie ik je morgen?”. “Nee, moet naar een familiefeest” en je vriendin fietst haar oprit op. Wanneer je bij je thuis aankomt zie je je buurman bezig in zijn voortuin. “Hey *jij*, alles goed?”. “Altijd als het weekend is hé”. Je buurman lacht “Hij komt vanavond weer thuis”. “Owh fijn” en je loopt naar binnen. Je gooit je tas in de hoek van je kamer en laat je neervallen op je bed. Je zucht, het zal een saai weekend worden, normaal deed je zaterdagavond altijd wat met je vriendin.
“*jij*, komen eten!”. Je schrok van je moeder haar stem, je was waarschijnlijk in slaap gesukkeld, met zo op je bed te liggen. Je broer grijnst wanneer hij jou ziet “Je moet niet op haar letten, zo loopt ze altijd rond”. Je bekijkt hem onbegrijpend aan en hij strijkt dan door zijn haar. Je voelt aan je haar en je merkt dat het helemaal in de war is van het slapen. Je haalt je elastiekje uit je haar en maakt een dot van je haar. “Je hebt dan nog niet tussen zijn boxershorten gekeken, daar moet je je pas voor schamen” en je grijnst terug naar je broer. Je broer springt recht, maar je moeder houd hem al tegen. “Aleandro, ga meteen terug zitten!”. En je broer gaat met een chagrijnige kop weer aan tafel zitten. Na het eten helpen jij en je broer je moeder met de tafel af te ruimen, wanneer plots de bel gaat. “Ik zal wel even opendoen”, zegt de nieuwe vriendin van je broer en ze loopt naar de voordeur. “Wie is het?”,vraagt je broer wanneer het even duurt voor zijn vriendin terug naar de woonkamer komt. Je ziet dat ze nogal verbaasd de woonkamer inkomt. Achter haar zie je een jongen met blonde haren lopen…. “Fernando!” en je laat de borden meteen op tafel staan en loopt naar hem toe en vliegt hem om de nek. “Ik ben blij om je te zien”. Hij lacht “Ik ben ook heel blij om jou terug te zien” en hij pakt jou nog eens stevig vast. “Mam, wij zijn boven hé” en je loopt richting de trap met Fernando. “Hey, jij moet nog helpen met de tafel af te ruimen”. “Ach Aleandro, laat hen toch,ze hebben elkaar al zolang niet meer gezien”. “Owh mijn vriendin is er nu anders ook hoor!”. Je moet er wel om lachen, wanneer je je broer nog bezig hoort.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen