Foto bij Eleven // Allison Nora Grice

~

Het is nu een maand geleden dat Dani naar Spanje is verhuisd. Ik mis haar echt heel erg en bel haar elke dag. Tenminste dat probeer ik. De eerste week sprak ik haar elke dag maar elke keer als ik haar nu bel neemt ze niet op. Ze reageerd nergens meer op. Als ik haar sms krijg ik heel soms nog een kort antwoord op, op twitter leest ze haar mentions nooit.. zegt ze. Facebook heeft ze niet en haar webcam voor skype is "stuk". Niall heb ik maar een paar keer gezien maar hij is nu weer in Ierland waar ik niet naartoe kan. En "die meiden" hoe ik ze maar noem zitten nogsteeds achter me aan. En nogsteeds weet ik niet waarom. Gister kwamen ze me opzoeken na school en hebben ze mij geslagen. Nu zit ik dus met een dik oog. Ik heb mijn ouders maar gewoon verteld dat ik ergens tegen aan was gefietst.

Ik moet eerlijk zijn, Dani was mijn enige vriendin. Ik ben niet zo goed in contacten leggen en niemand op mijn school mag mij. Sinds de eerste dag op school hebben de oudere leerlingen door de hele aula dingen geschreeuwd die nergens op sloegen en sinds toen kijkt niemand me daar aan, behalve Dani. Gelukkig hoef ik nog maar een weekje naar school en dan ben ik weg.

Hoe meer ik hier allemaal over na denk hoe verdrietiger ik word. Ik probeer aan Niall te denken maar dat lukt niet, want elke keer als er een soort lach op m'n gezicht komt verdwijnt hij weer bij de gedachte dat niall nu niet bij mij kan zijn. Ik weet het.. we zijn niet samen en de eerste keer dat ik hem ontmoete liet ik m gaan. Maar daarna ben ik hem nog een paar keer tegen gekomen en was hij de enige die er op dat moment voor mij was. Hij had iets speciaals wat ik niet uit kon leggen. Alles wat hij had was perfect. Ik heb hem dat alleen nog niet kunnen vertellen maar ik hoop dat dat snel gaat gebeuren.

SORRY SORRY SORRY dat ik er zo lang niet was !
ik ga weer meer proberen te schrijven beloofd !
ik hoop dat dit (kleine) stukje wat is .. ?
Ik heb een maandje overgeslagen omdat het anders allemaal hetzelfde zou worden. Als jullie tips hebben stuur mij please een berichtje :)

xo.

Reageer (1)

  • lord

    Verderr(: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen