Chapter Treinta Y Cinco.
'Hoi...' Het meisje met de blonde haren, van wie de woorden afkomstig waren, klapte eenmaal in haar handen, wat meteen de aandacht van alle aanwezigen trok, die haar als standbeelden, onbewogen aanstaarden. En toen deelde ze mee dat ze drie weken op vakantie ging, naar een camping waarvan nergens te vinden was of ze daar wifi hadden...
Een oogwenk later lag het meisje, wiens groene ogen leeg en zonder enige emotie de ruimte in staarden, bloedend op de grond, en wachtte ze net zolang totdat haar laatste adem uit werd geblazen...
_______________________________
Dit deel hoort dus voor het deel dat ik eerder deze dag heb geactiveerd! Het staat nu in de goede volgorde.
Een oogwenk later lag het meisje, wiens groene ogen leeg en zonder enige emotie de ruimte in staarden, bloedend op de grond, en wachtte ze net zolang totdat haar laatste adem uit werd geblazen...
_______________________________
Dit deel hoort dus voor het deel dat ik eerder deze dag heb geactiveerd! Het staat nu in de goede volgorde.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Oke, heel logisch maar toch ga ik nog hierop reageren...
1 decennium geleden*schraapt keel*
VOMIT JIJ ARROGANTE BAK MET SLIJM *geproduceert door walli*
ZE MOET ZELF NAAR EEN KLINIEK TOE. Nja ze zit er al bij een maardat maakt niet uit.
Deze mensen mogen daar niet zitten, dat is zeer.... Onproffesioneel(ik heb het gevoel alsof dat woord echt niet goed geschreven is maar laat me mijn"ik kan wel dure woorden gebruiken" momentje hebben)
Dus nu kom ik je slaan met een dienblad
Onvriendelijke groeten,
Soraya
deze reactie word gesponserd door macdonalds,IM LOVING IT
Wiaaaaaaaaaaaaaaaah!
1 decennium geledenHave fun! (:
1 decennium geledenEn als het echt moet overleven we het wel. Net. Half.
En nu wil ik weten wat Vomit gaat doen :S
Neeeee... *le die*
1 decennium geledenNou ja.. heel veel succes met overleven zonder wifi en heel veel plezier op vakantie (:
Btw, Vomit mag Hazel niet vermoorden, dat is niet lief ):