Foto bij Prom night

Aangezien ik geen inspiratie meer heb wordt dit mijn aller laatste hoofdstuk.
Ik ga met 3 verhalen sroppen en 1 wissen.

Yuuki POV.
Het gevecht waar ik laatst niet aan mee mocht doen was blijkbaar ons laatste. Easter is op geheven en mijn EMBRYO is veilig. Ik kan nu eindelijk mijn school normaal af maken. Het laatste wat me te doen staat is naar het schoolfeest gaan. Daarna ga ik voorgoed naar Ichijou's dimensie. En daar blijf ik. Toen Nagihiko, Kiyoka, Aiko en Utau het hoorden vonden ze het jammer, maar ze begrepen me wel. En nu sta ik een jurk te zoeken. Ik had zoals altijd niets om aan te trekken. Gelukkig weten mijn vriendinnen en mijn chara's hier wel raad mee. Aiko draagt een licht blauwe strakke jurk met een split bij haar rechterbeen. Utau droeg een zwart victoriaanse jurk met gouden accenten. Kiyoka droeg een babyroze baljurk met een glitter bovenkant. En voor mij hadden ze een creme kleurige jurk met rode accenten uit gezocht. Hij was aan de bovenkant straks en liep daarna wijd uit. We doen onze make-up en haren. We zagen er oogverblindend uit en alle jongens keken naar ons. Maar ik had oog voor maar één jongen. Het is een geweldig leuke avond, maar jamer genoeg al weer bijna voorbij. Nog een dans en dan moet ik gaan. Gelukkig is dit een energieke dans, dus dans ik samen met mijn vrienden. En net voor de klok twaalf slaat trekt Ichijou me mee naar buiten. Om samen gelukkig verder te leven in de andere dimensie.

Het spijt me dat hij zo kort is, maar ik weet echt niets anders. Bedankt voor het lezen. Er komt geen vervolg op. Maar als iemand zelf zo'n verhaal of een vervolg wilt schrijven. Be my gast. Love you al.

Reageer (3)

  • MellissaKuran

    super super jammer

    1 decennium geleden
  • Sofix

    jammer.. :(

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ahwwwwww
    super jammer schat :C

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen