Naam: Druce Eldrian Suton
Leeftijd: 19
Geslacht: Mannelijk
Uiterlijk: Druce heeft donker bruine haren en bruine ogen. Hij draagt bijna altijd zijn mutsje en zijn kleren zijn over het algemeen een simpele spijkerbroek en een lekker zittend(e) shirt/trui.
Karakter: Druce is een echte denker. Hij zal niet impulsief iets doen en laat zich nooit zomaar leiden door zijn woede, of afgunst. Dat betekend echter niet dat hij niks met zijn woede doet. Hij plant zijn aanvallen goed en je kan hem dan ook maar beter niet tegen je hebben, want als hij iets goed plant is ontkomen zowat onmogelijk.
Op zich kan Druce wel met iedereen overweg. Als je gewoon normaal tegen hem doet, zal hij ook niks tegen jou doen. Het kan hem eigenlijk niet zoveel schelen of iemand rustig of juist hyper is. Hij kan met beide soorten personen goed omgaan. Hij is zelf over het algemeen rustig, maar heeft soms ook wel hyperactieve aanvallen, omdat hij teveel energie heeft of zo.
Een zeer slechte eigenschap van Druce is dat hij vaak in een groep geen mening geeft en de rest het maar laat uitzoeken om ruzies of conflicten te voorkomen. Verder komt Druce snel onverschillig over en weet je dus niet goed of hij iets nou leuk vindt, of dat hij het vreselijk vindt.
Extra: Druce doet aan karate. De karatestijl waar hij aan doet heet Wado-ryu. De naam betekend letterlijk de weg van vrede en harmonie. Het is een stijl waarbij direct wordt aangepakt en alles wat voor de show is, wordt weggelaten. De stijl is vooral verdedigend.
Verder kan Druce ook goed boogschieten. Hij doet dit vaak om even van de rust te genieten en te onspannen. De karate is meer om de kalmeren en om zich goed te kunnen verdedigen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen