Foto bij Hoofdstuk 01. ~ Jessica Taylor McDontay.

Halloooow eeerste hoofdstukje hihi. (:
Picture van Jessica woopwoop. ^^
xxx enjoy!

" Harry, iam home!." gilde ik vrolijk door het huis heen. M'n stem galmde nog vrolijk wat na, en Harry antwoorde. " Welcome back honny!" Harry holde naar beneden, en gaf me een kus op de kaak. " Had a great time shopping?" Hij haalde zn hand door mn haar en streek met zn hand langs mn kaaklijn. " Yeah! I bought you some calvin klein undies, and i bought myself a gucci pants. " Harry kreeg wat grotere ogen, en zn armen trilde. "How mutch did it cost? "
Ik keek harry verschrikt aan.
Niet weer.. Het is nu drie weken geleden dat hij me voor het laatst sloeg. We waren weer gelukkig. Alles was weer goed. Maar ik herkende jammer genoeg de rare vibratie in zn stem, hoe zn armen trilden, en zn ogen groot werden.
" Uhh, arround $200 dollar babe, but i payed ot woth my own money. "
Ik trilde, en de zin kwam er haperend uit.
" No. You. Didnt. Freaking. Lyer!"
Harry trok zn hand omhoog, en ik voelde een klap met de vuist op mn oog. Ik viel op de grond en krulde mezelf op, huilend.
Harry peinsde achteruit en keek schuldig.
" Sorry Jessica, i didnt mean that! Iam so sorry! " hij trok een pruillip maar veel kreeg ik er niet van mee. Ik trok weg in een slaap, en alle flashbacks startte.

"Harry stop it! " ik rende over de kiezels steentjes weg, Harry en ik waren beide 16, en ik was op het moment aan het vluchten voor Harry, die me de kieteldood wou geven. "No iam not gonna stop until you say it!" Ik stop met rennen en keek hem uitdagend aan. "Say what? " Ik grijnsde. " That you love me! " ik schoot in de lach, en holde het gras veldje op. Ik gooide mezelf neer en liet harry struikelen. "What are you gonna do now? " ik lachte. "This!" Harry sprong boven op me, en kietelde me. "STOP. IT" Ik kon niet stoppen met lachen, ik lachte zo hard, dat het pijn deed. "Say it!" hij grijnsde. "NO " " YES" " FINE.HARRY, I LOVE YOU WITH WHOLE MY HEART." Ik bloosde, hij bloosde, en tergelijke tijd glimlachte we. We paste zo goed bij elkaar. We waren nu al een jaar een stel en ik genoot zo van zn aanwezigheid. "Thank you.. For making me feel special. " Harry bloosde, ik gaf hem eem liefdes volle kus op zn lippen. Zo lagen we nog een aantal minuten, maar het voelde als uren. Uiteindelijk lag ik boven.op harry, met mn hoofd op zn borst, en luisterend naar het tikken van zn hart en zn adem.

langzaam vaagde de flashback weg, en er begon weer een ander.
Weer rende ik over de kiezels, maar niet met plezier.
"No please.. Harry stop! " ik heigde heel hard, Harry achtervolgde me, hij wou me slaan.
" GET HERE BITCH! " schreeuwde hij boven al het geluid uit.
Ik rende zo hard dat ik over mn eigen benen viel. Ik lag weer in het gras, dezelfde plek waar ik 6 jaar geleden was. Maar nu was er een verschil.. Een groot verschill. Harry sloeg me, heel vaak. En dit keer ging hij door het lint omdat zijn eten een beetje aangebrand was.
"Finaly i got ya! " hij sprong op me en sloeg het licht uit mn ogen. Ik huilde, en het laatste wat ik hoorde was Harry die me kalmeerde. " Shhh baby, its gonna be allright.. "

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen