Foto bij 14.

That moment when you're judgement get's clouded...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ZeroGravity

    Gosh, toen ik dit verhaal begon te lezen dacht ik meteen na het eerste hoofdstuk al: jesus, hoe kan het zijn dat er maar zo weinig mensen zijn die dit verhaal lezen en het waarderen? [want, gelukkig, van wat ik gezien heb, weten de mensen die het wel lezen, het ook te waarderen.] En naarmate ik verder las, werd die verbazing daarover eigenlijk alleen maar groter.
    Wat een heerlijk verhaal is dit! Ik vind het plot echt superleuk -als in, het is origineel, maar niet zo drastisch origineel dat het absurd is-, ik werd meteen verliefd op de manier waarop je je hoofdpersonage neerzet, en dit stukje geeft het toch weer een extra laag die het origineel houdt.
    I simply lóve it. Je hebt echt een ontzettend fijne schrijstijl, en maakt af en toe mooie vergelijkingen, speelt met woorden op een ontzettend heerlijke manier die luchtig blijft. En just. ja.
    Zo schreef je bijvoorbeeld iets van "hij verdween met mijn hart op zak." [de precieze zin weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik het zo geweldig gevonden vond, dat ik de vijf minuten nádat ik die zin had gelezen, alleen maar heb lopen grijnzen omdat ik het zo ontzettend leuk gevonden vond.]
    Anyhow, dit is alleen maar een lange reactie vol onzin om je te vertellen dat je een nieuwe abo hebt. I love this. Echt respect.
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen