Foto bij O39 || Charlotte Rosaline Stewart

~This is going to be a long night



Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • xIsoldee

    Waarom zeg jij mij niet dat er zo een stukje komt!
    Ik haat u!
    Nene grapje. Snel verder lieverd.

    xx

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Veel plezier in Frankrijk <3
    Snel verder ♥

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Moooii,,(H)

    Yeeeeeiii, weer een nieuw hoofdstukjee ! (heb niet zoveel tijd om een reactie te schrijven...:$)
    Weetje? Vandaag was de laatste schooldag voor mij op de basisschool !

    YEEEAAAAAAAAAAAAHHHH

    Haha, ik ga wel mijn klas missen !
    Groep 8 was echt een top jaar!
    Ja! Dat moet ik je even vertellen.
    Iets wat we altijd doen is dat groep 8 nadat ze naar Amsterdam zijn geweest, er een BBQ is. Alleen voor groep 8, Leraren, en nog een paar mensen. Niet voor andere kinderen.
    Dus dan gaan we met z'n allen eten enzo en praten, echt gezellig!
    Maar groep 8 moet dan ook iets doen, dus een toneelstukje of iets anders.
    Wij gingen de leraren een beetje belachelijk maken !
    Dus wij zo wist u datjes maken over de leraren,
    Dit zijn er een paar,
    Wist u dat?
    Juf marianne niet echt een goede huisdier verzorgster is? Ze had een kat...
    Meester Jos wel 15 bakken koffie op een dag drinkt?
    Juf Magreeth uitgroei heeft?
    Juf Marianne heel goed fries spreekt? NOT!
    Het toilet van de leraren stinkt?
    Meester Andre het vogelvirus heeft? (ik moet bij deze wat uitleggen, deze meester houd erg van vogels.)
    Juf Grytsje heel veel makeup draagt?
    Meester jos eigenlijk Jan Klaas heet?
    Juf Marianne alleen maar zomrkleding in haar kast heeft?


    Ze moesten er wel om lachen, alleen volgens mij vond de directrice(Marianne) het niet zo leuk. Ze moest er niet om lachen.
    Maar wij hadden lol !(lol)
    Later gingen wij voor de computer voor twitter enzo en voetballen(binnen)
    En ik en een andere jongen waren aan het overschieten, weer binnen. En Remco stond er een beetje aan de kant met zijn mobiel bezig en toen schopte ik en toen kwam hij bijna tegen zijn hoofd aan !
    Haha !(lol)
    En vandaag gingen we een film kijken, Man in Black.
    En ik zat met 2 vriendinnen op de bank.
    Ja! Wij hebben een bank in de klas.
    En die mochten we naar voren schuiven en er zitten ook 2 blauwe kussens op die bank en die lagen toen even op een stoel en toen kwam Remco en nog een paar jongens binnen. Remco ging op die stoel zitten met de kussens en toen vroeg ik aan hem als ik ook een kussen mocht en hij gooide een kussen hard in mijn gezicht !
    En dan kan je echt wat terug verwachten, dus toen had ik een kussengevecht met Remco ! Lol !:P


    Liedjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

    Me like that song !

    Hooofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

    OMG !

    Stop asjeblieft nu niet ! JIj bent echt gemeen!
    GA VERDERRRRRR(lol)
    Want anders stuur ik Louis en zijn wortelleger op je af...

    Kudoooooooooooooooooooooooooooooootjeeeee(flower)

    X

    OMG ! Ik realiseer me nu pas dat ik het bijna alleen maar over mezelf heb gehad !
    Sorry !:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen