Chapter 32
POV; Carly 'Car' Miller
Verveelt ga ik op mijn bed zitten, en kijk naar het tafereel. “Alvast sorry, ik weet niet wat Dean heeft gedaan, maar zo te zien is hij dom geweest.” Verontschuldigt Sam zich als hij binnen komt. Grinnikend kijk ik Sam aan, “Dean is niet de enige die soms dom doet.” Al snel krijg ik een kussen naar me geworpen. Geïrriteerd kijkt Kat me aan, maar richt zich snel naar Dean en ze beginnen weer te bekvechten. Zuchtend sta ik op, pak mijn geld en gsm, en wandel naar buiten naar de trap. “Wacht, ik kom mee!” hoor ik Sam me achterna roepen. Grijnzend loop ik gewoon door de trap af.
Als ik buiten op een bankje zit. Hoor ik iemand op me aflopen, en dan naast me gaan zitten. “Ik hou niet van het bekvechten tussen die twee.” Mompel ik, terwijl ik een steentje wegtrap van het bankje. “Ach, ze zullen waarschijnlijk ooit nog wel veranderen.” Grinnikt hij terug. Glimlachend kijk ik hem aan, “Dus, jullie zijn hier ook voor de Shtriga hé?” “Jup. We weten wie het is.” Antwoordt hij. “Wat weten jullie nog meer?!” vraag ik snel, en sta recht van het bankje terwijl ik voor hem ga staan. “Ehm, dat het volgende slachtoffer Michael is, omdat de laatste Ash was. Zijn kleine broer.” Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan, “Laten we ons dan gaan klaar maken!” Snel ren ik terug naar mijn en Kat’s kamer. Dean was blijkbaar al weg, want Kat zat droog stripverhalen te lezen. “De jongens weten wie het volgende slachtoffer gaat zijn, en het gaat vanavond gebeuren. Dus ik stel voor dat we samen gaan werken.” Zeg ik tegen Kat, als ik mijn zak aan het inpakken ben. “Uhu.” Krijg ik als antwoord terug. “Uhu? Dat is alles wat ik krijg? Je vraagt niet eens wie het is? Of wat we moeten doen om het te vermoorden?” “Uhu.” Geïrriteerd kijk ik haar aan, “Dan help je maar niet.” “Huh wat? Oh. Sorry ik zat te lezen” onschuldig kijkt ze me aan. Zuchtend herhaal ik wat Sam tegen me had gezegd.
Er zijn nog geen reacties.