Hoofdstuk 009 - De toekomst
Alles stond klaar, er was een grote zaal geregeld waar over al en nergens al stoelen stonden met een wit kussentje er op. Het pad was bestrooit met witte rozenbladeren en de mensen zaten op de stoelen naar voren te kijken en te praten tot er muziek door de zaal heen ging. Zayn stond aan de overkant, samen met een de trouw ambtenaar.
Voorzichtig liepen er 2 kleine meisje over de witte rozenbladeren heen terwijl ze er zachtjes rode blaadjes over heen strooiden. Hun licht roze jurkjes kleurden lief bij de blozende wangetjes die ze hadden. Ze waren klein, lief en schattig. Dat waren de kleine nichtjes van Madelief, ze waren nog maar 5 maar toch liepen ze daar al, voor de bruiloft van Zayn en Madelief. Voorzichtig gooide ze hun laatste rozenbladeren weg waarna ze stil gingen staan en aan de kant gingen staan. En daar kwam ze dan, in der prachtig uitgezochte witte jurk met de glinsteringen in haar ogen. Aan haar zei stond haar vader met een glimlachje op zijn gezicht, hij kon trots zijn op zijn dochter. Ze ging trouwen! Over de rode blaadjes liepen ze dan heen, stapte voor stapje op haar witte hakjes waarvan je zo af en toe eens een blik kon opvangen.
Haar voeten stapten voorzichtig over het pad heen terwijl ze haar vaders arm stevig beet hield tot het altaar waar haar bruidegom al stond.
'Zorg goed voor haar' waren haar vaders woorden waarna ze de hand van de prachtige Madelief aan haar bruidegom gaf. Voorzichtig stapte haar vader naar 1 van de bankjes toe waar hij naast zijn vrouw ging zitten (de moeder van Madelief natuurlijk)die nog al emotioneel en blij voor haar dochter was. Met glimlachen op hun gezichten pakten Madelief en Zayn elkaar hand goed beet. Al snel ging hun blik naar de trouw ambtenaar die van alles aan het uitspreken was.
Iedereen keek, iedereen keek hoe Madelief en Zayn zeiden
'ja ik wil'
'ja ik wil'
Het was precies 2x dezelfde zin, maar elke keer als ze het zeiden zag je liefde tussen de twee, ze hielden echt van elkaar als geen ander. Voorzichtig duwde ze elkaar lippen op elkaar en kon het feest beginnen, Madelief en Zayn waren getrouwd en ze konden een gelukkig leven in waarin Zayn met One Direction reisde. Over Madelief hoef je je geen zorgen te maken, ze bleef hoe goed ze ook was het voorprogramma van haar geliefde en nu ook al echtgenoot Zayn, want een dag zonder hem wat een dag niet geleefd voor haar, ze kon niet uren uit het raam staren of haar gang de hele dag doen wachtend op hem. Afvragend hoe het met hem ging, nee ze wou de hele dag bij hem blijven, hem aan kijken en hem zien glimlachen en lol hebben. 'Ik hou van je' spraken ze elke keer weer tegen elkaar, ze hielden dag in dag uit van elkaar. One Direction ging door, Madelief ging door en bracht in de jaren daarna wel geteld drie CD's uit waarvan ze alle 3 over de duizende keren werden gekocht, ze heeft in de top 3 van muziek gestaan en Zayn was dag in en dag uit trots op zijn vrouw, misschien. Heel misschien groeide er wel wat meer op. Meer dan trots en liefde, maar echt het houden van elkaar waar ze naar wilden toe gaan, want Zayn en Madelief waren nou eenmaal gewoon voor elkaar bestemd, het kon gewoon echter niet anders.
Reageer (1)
Echt prachtig!
1 decennium geleden