Foto bij Hoofdstuk 007

Met grote ogen trok Madelief zich terug waarna ze in de donkere ogen van Zayn keek, haar wangen waren rood en ze bracht haar hand voorzichtig naar zijn nek toe. Ze bleven elkaar aan kijken zonder ook maar een blik af te wenden.
'I love you to' sprak haar stem zachtjes.
'I need you' sprak Zayn uit met grote ogen, het was als liefde op het eerste gezicht, binnen een dag, binnen een uur, binnen een minuut, binnen een seconde waren ze verliefd. Ze hielden van elkaar. Het was liefde op het eerste gezicht.
'I need you to' bracht Madelief zachtjes uit waarna Zayn voorzichtig nog een kusje op haar lippen drukte maar zich ook al snel weer terug trok. Zo bleven ze elkaar aan kijken. 'Ik Nederlands leren' sprak Zayn zachtjes tegen haar waarna ze allebij in een kleine lachbui terecht kwamen, Nederlands was niet Zayns beste kant hadden ze alle 2 al gemerkt maar als ze echt van elkaar hielden zal het goed komen. Hij pakte haar hoofd beet tussen zijn handen waarna hij nog een kusje op haar voorhoofd gaf waarna ze elkaars handen vast pakten en gingen wandelen.

Daar liepen ze dan, tussen de rozen en de bloemen door in het park. Hun handen zaten in elkaar vast gestrengeld terwijl ze wat woordjes aan elkaar probeerden te leren, af en toe stonden ze eens stil en keken ze elkaar recht in de ogen aan, ze gaven elkaar een kusje op de wang, op de neus, in de nek en zo af en toe eens op de lippen.
Zo ging de middag door tot ze gingen zitten op een bankje, Zayn pakte Madelief stevig beet en drukte haar lichaam tegen de zijne aan terwijl hij met zijn hand door haar prachtige bruine haren heen aaide. Samen keken ze naar de rozen die prachtig waren in het licht van de zon terwijl het zachtjes begon te sputteren. 'Rainbow' murmelde Zayn zachtjes toen er in de verte een kleine regenboog verscheen, het was een prachtig gezicht terwijl ze daar zaten. Tussen de bloemen, terwijl het zachtjes regende met een regenboog in het richt.
Voorzichtig haalde Zayn een klein ringetje uit zijn zak. 'For a special girl'
Hij pakte Madelief haar hand beet en liet het ringetje om haar ringvinger heen glijden en hij keek er nog even met een tevreden gezicht naar voordat hij een kusje op haar hand duwde en haar wangen rood kleurden. Elke keer als ze Zayns lippen voelde gingen er duizenden vlinders door haar buik heen, werden haar wangen rood en genoot ze er van.
Voorzichtig stonden ze allebei op en drukte Zayn zijn lippen nog een keertje op die van haar en sloeg zij haar armen om hem heen. Na een lange kus keken ze elkaar zoals wel vaker deze dag weer recht in de ogen aan. Zo stonden ze daar nog wel even, gelukkig en met elkaar samen.

Reageer (1)

  • bye

    Meeeh gebeurde dit maar in het echt D:
    Ghehe echt mooi geschreven (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen