Hoofdstuk 006
De ochtend liep weer eens normaal bij Madelief, ze stond vroeg op, beantwoorde haar mailtjes, ging douchen en deed het rustig aan. Ze at wat en zei der vader weer gedag. Maar de kus van gisteren was ze echter nog niet vergeten, ze voelde nog steeds hoe hij zijn lippen op haar wang had neer gezet, elke keer als ze er aandacht werd ze er verlegen van, ze wou hem nu een kus geven maar hij was weg en een kans om hem nog eens te zien was heel erg klein.
Zuchtend ging ze met haar handen over het toetsenbord van haar laptop heen terwijl ze alleen maar aan Zayn kon denken. Ze zuchtte en liet haar hoofd ten slotte er maar bij hangen. Alles in haar hoofd ging naar de kus van gisteravond toe, ze wild hem nog tienduizend keer beleven maar dat kon niet, ze had gisteren een kans, maar de vraag was alleen nog of hij haar echt leuk vond. Hij deed zo raar vond ze zelf.
De ochtend kroop voorbij terwijl Madelief alleen maar een beetje rond liep, naar het beeldscherm van haar laptop keek. Aan haar haar prutste en aan de zoen dacht, ze wou dat iets of iemand haar kon afleiden maar het wou niet, ze wou hem alleen nog maar een keer zien. En toen was het klaar, ze veerde overeind uit haar bureau stoel en rende met grote stappen van de trap af waar ze haar jas van de stoel afhaalde. 'Ik ga even naar buiten' sprak ze zachtjes waarna ze richting de gang liep waar ze haar rode All stars van gisteravond aantrok, misschien had ze dan meer kans om herkend te worden. Het enigste wat ze wou was hem nog een keer te zien en dit keer te zeggen dat ze van hem hield. Voorzichtig liep ze naar de deur toe waar iemand achter stond -dat was te zien door het glas van het raampje-
Met vragende ogen keek Madelief naar het raampje en opende ze de deur, voor de deur stond Zayn met grote ogen haar aan te staren. 'Madelief' sprak hij lachend uit terwijl hij haar aan keek. '
'What are you doing?' vroeg Madelief met grote ogen.
'Kom mee' sprak Zayn ten slotte, 1 van de weinige woorden die hij in het Nederlands kon en het klonk ook nog eens leuk. Maar Madelief stapte achter hem aan naar buiten toe waar ze samen een stukje liepen. 'The kiss, last night' begon Zayn een klein beetje nerveus te praten. Het maakte Madelief wel nieuwschierig maar ze onderbrak hem niet, hij moest ten slotte gewoon kunnen zeggen wat hij wou zeggen vond ze. Voorzichtig pakte Zayn haar hand beet en sprak hij de woorden uit.
'I love you' waren zijn woorden. Met grote ogen keek Madelief hem aan waarna hij ook haar andere hand beet pakte. Zachtjes gaf hij een kusje op haar neus waardoor haar wangen rood kleurden.
'I love you' herhaalde hij zijn woorden waarna hij haar nog een kusje op haar neus gaf, elke keer als zijn lippen haar aanraakte werd ze rood en voelde ze de vlinders in haar buik heen en weer vliegen. 'I love you to' wist ze uit te brengen voordat hij zijn lippen op de hare neer zette.
Reageer (1)
Die zijn van mij (Mijn falende dingen) x'D
1 decennium geleden