Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and sixty]

Halloooooooooooooooooooooooooooooo (:

En ik ben het níet eens met wat Sugarlumps/Elly schrijft bij de story als reactie :X

'Selena,kijk!'riep Peter gehaasd,'Er is iets mis,kijk!' Maar ze wendde koppig haar hoofd af en was ook helemaal niet van plan te kijken.'Dit is niet het moment om koppig te doen,'knarsetande Peter,'Dit gaat over een Andalusiaanse soldaat..én Roy.'Nu kon Selena niet meer doen alsof het haar niet kon schelen en keek.Het kon erg belangrijk zijn.En zoals Peter zei zat Roy met een Andalusiaanse soldaat te praten.En al helemaal niet vijandig maar eerder vriendschappelijk alsof ze helemaal geen vijanden waren.'Dit kan niet waar zijn!'mompelde Selena. Maar Roy zou toch nooit zoiets doen..neen.'Pete..Dit kàn gewoon niet.Hij zou dat nooit doen..''Dat dacht ik eerst ook,'zei Peter ernstig,'De...oké,ik zal maar niet gaan schelden.Kom mee.'Hij greep haar hand en trok haar mee.Ze verstopten zich achter de bomen bij de rand van het bos en luisterden naar hun gesprek,niet-begrijpend.'Dus wat ben je allemaal te weten gekomen?'vroeg de soldaat opvallend vriendelijk aan Roy.'Ìk weet dat ze versterking kunnen krijgen in de oorlog,'zei Roy met een trotse blik.'Oja?'De soldaat keek hem nieuwsgierig aan,'Hoe dan?''De vampiers,'zei hij en keek om zich heen,'De koningen en koninginnen,Selena,Gabrielle én de familie Mussso geloven dat de vampiers in hun voordeel kunnen spelen omdat die zouden weten dat ze bij hun veel langer zouden leven omdat, als wij wonnen,ze uit de weg ruimen.''Dat is vanzelfsprekend,'zei de soldaat,'Natuurlijk ruimen we ze uit de weg. Maar gaan ze echt helpen? Hóe kunnen we ze verslagen?''Ik denk wel dat ze meevechen,'zei Roy series en hij leek zich te schamen ,'Ik weet niet hoe we ze kunnen verslaan.''Wàt?!'zei de soldaat verbijsterd,'Roy Dawson!Glozelle wordt woedend als hij ontdekt dat we het niet weten.Dat wil ik niet meemaken!''Ik weet het,'zei Roy en liet zijn hoofd hangen tot hij glimlachend de Andalusiaan aankeek,'Maar zij weten het door ene doctor Cornelius.''En?''Hij woont in het kasteel.We kunnen hem dwingen het te zeggen.''Hoe kunnen we nu allebei dat kasteel binnengeraken zonder gesnapt te worden?''Laat dat maar aan mij over,'zei Roy glunderend,'Ik lok hen het kasteel uit.''Goed Roy,' zei de soldaat en gaf hem een schouderklopje.'Bedankt Ryan,'zei Roy grijnzend,'Ik zal er wel voor zorgen dat ze weg zijn.Verstop je in het woud en ik zorg wel dat ze weg zijn.'Ryan knikte en ging wat meer naar achter wanneer Roy zich omdraaide en doorliep.Maar Peter besefte dat dit zijn enige kans was en stapte achter de boom vandaan.'Stop!'


Usernaamproblemen Ö
Ik ben mijn naam RUBYx van mijn ander account beeeuuu.Willen jullie helpen?
Ik heb 6 keuzes;
-Halo
-xCourage
-Océan
-Midnight
-Strawberry
-Sparrow

Welke?(A)

Reageer (4)

  • Eef95

    Océan

    Roy is een verader:@ en Peter zou hem een goed lesje moeten geven. Maar niet vermoorden hé.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Telmarijnen zijn niet te vertrouwen neem nou Daniël. Zullen we Roy bij hem en Jake zetten?
    Of zullen we hem te grazen nemen?
    Goed dat Peter het opgemerkt heeft. (flower)
    Eens met Nathalie : Océan.

    xo

    1 decennium geleden
  • Archer

    Awesome :D en Midnight :)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Roy's plannetje gaat lekker niet door. (puh)
    Deze story blijft gewoon geweldig. (flower)
    En waarom moeten nou al die namen zo leuk zijn!? Nu kan ik niet goed kiezen voor jou. :X
    En Océan is wel leuk maar lijkt wel heel erg op je vorige naam, ook al was die wel leuk. :Y)
    Ik vind xCourage ook wel leuk klinken.
    Maar ze zijn allemaal leuk. x)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen