Naam: Ivy Grimiras
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Vrouwelijk
Karakter: Ivy is een heel betrouwbaar persoon. Ze zal nooit iemand, of ze diegene nou mag of niet, verraden. Ze vind het laf als andere mensen dat doen om zelf beter van te worden of om welk reden dan ook.
Ivy is leesverslaafd. Ze wilt alles weten en dat zal haar koste wat het kost lukken.
Ze heeft meestal ook een goed humeur, maar kan serieus zijn als het moet en vaak voelt ze precies aan wanneer dat is.
Ivy is geen leiderfiguur, ze zou ook nooit vrijwillig de leiding op zich nemen. Sterker nog, ze heeft iemand nodig die de leiding op zich neemt. Ze heeft sturing nodig en iets of iemand die haar precies vertelt wat ze moet doen. Als ze dit zelf moet beslissen raakt ze in paniek en is ze bang dat ze de verkeerde beslissing neemt, wat uiteindelijk ook vaak gebeurt.
Ze is ook erg onzeker en past zich aan, aan de mensen in haar omgeving. Ze is bang dat mensen haar niet aardig vinden en probeert haar onzekerheid soms te verbergen door een grote mond op te zetten. Ze zou nooit spontaan naar iemand toelopen en diegene aanspreken. Ze heeft het niet zo op vreemden. Het zijn onbekende mensen waarvan ze niet weet hoe die zullen reageren op haar acties. Ze weet graag waar ze aan toe is.
Ivy denkt ook altijd eerst na voordat ze iets doet, in elke situatie. Hierdoor reageert ze vaak niet snel genoeg op een mogelijke dreiging en brengt ze vaak zichzelf in gevaar. Ze kan wel vaak een plan verzinnen om uit benarde situaties te ontkomen, doordat ze daar goed over nadenkt, of ze daar nou de tijd voor heeft of niet.
Doordat ze veel leest, weet ze bepaalde dingen die zouden kunnen helpen als ze moest overleven in een onbekend gebied.
Extra: Ivy gaat voornamelijk naar boven, omdat ze wil leren over de wereld, hoe die er vroeger uitzag en hoe die er nu uitziet. Ze wilt kunnen helpen en ervoor zorgen dat de wereld weer veilig is en mensen weer bovengronds kunnen leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen