Hoofdstuk 004
Pas toen de jongens begonnen te zingen verscheen de glimlach van even geleden weer op haar gezicht, dit had ze niet mogen dromen, nooit niet. De jongens begonnen al snel met zingen en daar stond ze dan, voor aan bij het concert van One Direction, het leek voor haar wel als of er een droom was uit gekomen. Haar haren hingen in een nette staart over haar rug heen terwijl ze een mooi topje aan had met in het groot I LOVE 1D erop. Haar ogen gleden elke seconde die ze had af naar Zayn toe, elke keer opnieuw keek ze naar hem. Ze kon niet niet naar hem kijken, Zayn was de jongen waar ze aandacht, elke dag opnieuw. Haar liefde voor 1D was onbeschrijfbaar, deze jongens hadden haar in leven gehouden en dat was haar dankbaar. En nu stond ze daar zo, met een grote glimlach op haar gezicht kijkend naar de jongens die zongen en deden. Ze hield van ze, maar het meeste van Zayn. Heel even bleek ze een blik van hem op te vangen.
Een gil ontsnapte uit haar mond toen hij met zijn donkere ogen even knipoogde, was dat echt voor haar? Had Zayn naar haar geknipoogd? Haar wangen werden rood waarna ze zich mee liet voeren in de prachtige muziek van 1D die haar hoofd vulde, elk woordje, elk zinnetje wat ze uitspraken bezorgde haar kippenvel. Elke keer opnieuw, elke keer als ze een snelle ademhaling kon oppikken tussen het gezang door had ze het gevoel dat ze zweefde. Toen Zayn zijn hand uitstak richting haar werd ze naar voren geduwd door de vreselijk vele gillende fans die haar boos of juist blij aan keken. Toen Zayn zo ver naar voren toe leunde om haar hand beet te pakken leek het als of het alleen zij, Madelief en Zayn was. Hij trok haar met een soepele beweging het podium op waar hij haar stevig beet hield. Al snel stond ook Harry voor haar neus met een grote glimlach op zijn gezicht met zijn krullende haren. 'What's your name?' vroeg hij zachtjes. 'Madelief' bracht haar schattig stem uit, zachtjes giegelde ze even waarna ze richting de lampen keek die in haar glinsterende ogen schenen, ze genoot van het moment, het moment dat Zayn haar hand beet had. Hij had haar wat gevraagd! Hij had wat tegen haar gezegd. 'Can you sing?' was zijn volgende vraag. Madelief haar wangen kleurden rood waarna ze nee knikte, ze kon zingen maar Zayn kon het stukken beter waarna hij lachend aan het volgende liedje met Harry, Liam, Niall en Louis begon. Daar stond ze dan, met rode wangen en dol blij. Ze stond bij Zayn, op het podium! Al snel wierp ze haar blik weer op Zayn die haar maar stevig bleef vast houden. Ook dit had ze niet mogen dromen, nooit niet. Ze had mogen dromen om 1D te zien maar Zayn vast te houden?
Er zijn nog geen reacties.