Etappe 1 de Pitstop
Drie teams waren al binnengekomen dat betekent dat er nog 8 teams over zijn en nog steeds aan het racen. De 3 teams dat op de laatste trein zaten begonnen snel ermee.
Cafer en Akin kozen voor Draag
Willem en Ally kozen ook voor draag
Romy en Ryan kozen ook voor draag.
5 minuten nadat de laatste teams begonnen waren kwamen Jark en Charles aan op de plaats van bestemming en gingen ze naar de Pit Stop.
Willem en Ally haden grote moeite met het dragen van de kaasplank dus besloten ze te gaan wisselen en te gaan verdelen. Even later toen Nelly en Lee aan het dragen waren wisselden ook zij naar het verdeel. Bij Cristiane en Ilias ging het andersom zij gingen nu over op dragen.
Ondertussen bij Marc op het Waagplein kwamen Jark en Charles aan. "Jark, Charles jullie zijn team nummer 4". "Jammer we stonden na de Road Block eerste en nu zijn we 4e maar het is nog steeds goed".
Nikki en Daniel zaten nu al 44 minuten de kaas te verdelen maar toen was het uiteindelijk klaar en ook zij vertrokken richting Marc. Madelein en Sascha waren vlak daarna klaar. Cristiane en Ilias gingen ook richting de pitstop.
Nikki en Daniel waren er al aangekomen. "Nikki en Daniel jullie zijn team nummer 5". Madelein en Sascha waren eerder vertrokken dan Cristiane en Ilias maar waren de weg kwijt ze zijn een verkeerde straat ingelopen dus waren Cristiane en Ilias eerder. "Cristiane en Ilias jullie zijn team nummer 6". Ze waren duidelijk teleurgesteld maar alsnog blij. Madelein en Sascha kwamen 2 minuten daarna. "Madelein en Sasha jullie zijn team nummer 7".
Bij de detour opdracht ging het slecht met een team dat waren Nelly en Lee. Ze waren al een uur bezig en het zag er niet uit de ze snel klaar waren. Een halfuur ging voorbij zonder dat iemand de opdracht had afgemaakt. Totdat Romy en Ryan en spurt maakten en de opdracht snel voltooide. 2 minuten daarna hadden eindelijk Nelly en Lee de tijd om te gaan. Romy en Ryan kwamen bij Marc aan. "Romy en Ryan jullie zijn team nummer 8". Ze omhelsden elkaar want ze waren zo blij ze stonden laatste en zijn opgeschoten. Nelly en Lee kwamen 2 minuten daarna. "Nelly en Lee jullie zijn team nummer 9".
Nog 2 teams over: Willem en Ally en Cafer en Akin. Willem en Ally waren als eerste klaar en nauwlijks een minuut later volgde Cafer en Akin het was heel spannend. Willem had heel veel energie gekregen en ging als een speer. Beide teams zag Marc in hun vizier en uiteindelijk was het Willem en Ally die als eerste waren. "Willem en Ally jullie zijn team nummer 10. Cafer en Akin jullie het laatste team dat gearriveerd is. Maar jullie hebben geluk dit is 1 van de 2 vrij eliminatie dat betekent dat jullie nog steeds in de race zitten. Dachten jullie nou echt dat we in een Race Rond de Wereld jullie in Nederland laten afvallen. Maar er zit een addertje onder het gras. Vanaf nu zijn jullie gemarkeerd voor eliminatie en moeten jullie in de volgende etappe als eerste eindigen anders krijg je 30 minuten straftijd en die moet je uitzitten voordat je officieel binnen bent". Cafer en Akin vierde feest Willem en Ally waren minder blij. "Hebben we zo hard gerend en dan dit hopelijk worden hun straks weer laatste".
In de volgende etappe gaan we eindelijk naar het buitenland waarheen dat is een verrasing en kunnen Cafer en Akin hun straftijd ontlopen dat zie je in de volgende aflevering
Eindstand teams etappe 1 + eindtijd.
1: Team 9: Ben en Allicia 15:18
2: Team 8: Xander en Jurict 15:26
3: Team 6: Lilith en Davin 15:30
4: Team 10: Jark en Charles 15:39
5: Team 11: Nikki en Daniel 15:48
6: Team 1: Cristiane en Ilias 15:53
7: Team 7: Madelein en Sascha 15:55
8: Team 5: Romy en Ryan 16:25
9: Team 4: Nelly en Lee 16:37
10: Team 3: Willem en Ally 16:52
11: Team 2: Cafer en Akin 16:53 veilig
Reageer (3)
(yeah)GO BEN EN ALLICIA
1 decennium geledenLunaaaaa +1 like
mijn hs is ook online
whihi, "Willem had heel veel energie gekregen en ging als een speer."
1 decennium geledenik zie hem al rennen
GO NIKKI! GO DANIEL!
1 decennium geleden