Ik ben nu richting Friesland en zit na uren lopen in Utrecht. Toen zag ik op de kaart dat ik door de treintunnel moest. Ik ging er door. Daarna zag ik licht op me afkomen. Steeds dichter en dichterbij. “Het is een trein!” Schreeuwde ik. Ik zag geen uitweg. Ik moest tussen de rails gaan liggen. Daar gaat hij dan. Dacht ik toen. Ik begon af te tellen. 3-2-1. ZOEF!!!! De trein rijdt over me heen. Mijn oren werden verdoofd door het geluid van de trein. De trein was uiteindelijk over me heen. Ik zei “Dat was mijn ergste seconden in mijn leven!” Ik raapte de kaart weer op en ging snel verder. Na 15 minuten ging ik zitten op een bankje toen ik uit de tunnel was. “Even wat drinken, hoor.” zei ik. *SLURP SLURP SLURP* Na een paar seconden was het drinken op. Toen ging ik weer verder lopen want ik had nog maar 2 uur de tijd. Ik dacht “Dat red ik nooit!” Daarna zag ik een treinkaartje liggen in de bosjes. Ik raapte het op. “YESS!” Zei ik heel hard. “Deze ticket gaat naar Friesland!” zei ik daarna. Er staat op 16:03 bij vertrektijd. Dat is zowat nu! Snel in de trein gaan!

Toen was hij onderweg naar Friesland.
Na 30 minuten was hij er.
Meteen ging hij verder naar zijn ouders te zoeken.

Reageer (3)

  • Mister

    o oke

    1 decennium geleden
  • Sunnyrain

    sander (vito) schrijft alles. ik ben alleen co-auteur om spelfoutjes eruit te vissen ;)

    1 decennium geleden
  • Mister

    Wow dat is wel heel erg toeval een ticket in de bossjes naar friesland!
    En dan al na 30 min in Friesland. Wat een super snelle trein is dat zeg!
    hahaha wie van de 2 heeft dit stukje geschreven vito11 of sunnyrain?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen