Ik wilde dit hoofdstuk eigenlijk morgen pas posten, maar ik heb niks beters te doen dus hier is ie!

Michelle laat mij mijn kamer zien, hij is vlakbij die van haar. Dus als er iets is kan ik altijd naar haar toe gaan. Ik bedank haar en loop ‘mijn’ kamer in. Het is best gezellig ingericht. Met een hemelbed, een bureau, en andere noodzakelijke dingen. En... Een inloopkast!! Die wilde ik altijd al hebben, maar het mocht niet van mijn ouders en nu heb ik hem toch. Cool! Ik pak mijn spullen uit en loop naar de deur. Nog voordat ik de kans heb om de deurklink te pakken, vliegt de deur al open en komen Max en Lucas binnen rennen en ploffen neer op mijn bed. ‘Jongens!! Wat doen jullie hier?’ roep ik boos uit. Maar stiekem moet ik ook wel lachen.
En even later liggen we met zijn drieën slap van het lachen op mijn bed. Als Michelle binnen komt, kijkt ze ons eerst heel raar aan maar kan later de lol er wel van inzien en begint mee te lachen. Na een tijdje roept de moeder van Lucas en Michelle ons voor het eten en gaan we naar beneden. Op naar de eerste ontmoeting met hun vader…

Reageer (1)

  • SomeNights

    yes ik ben aardig, i knew it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen