001
Ik kijk op de klok het is 14:45 nog een kwartier, dan mogen we weg. Ik staar uit het raam de les boeit me toch niet, ik denk aan het afgelopen jaar. Hoe gelukkig ik was terug in Nederland samen met papa, mama en mn 2 zusjes. Alles was perfect! Tot die dag kwam dat mn ouders vertelde dat ze gingen scheiden, ik was kapot ik begon te huilen was boos en ik heb behoorlijk gescheld tegen mn ouders... En toen ik hoorde dat de reden was dat mn moeder vreemdging, ging ik helemaal door het lint
Flashback:
"WAT? HOE DURF JE!? IK HAAT! HOE KUN JE PAPA DIT AANDOEN? WAAROM BEN JE ZO'N HARTELOZE SLET? JIJ STOMME HOER!" schreeuwde ik naar mn moeder, ze keek heel geschrokken en verdrietig maar dat kon me niks schelen mn moeder ging vreemd ze was ook een slet! "Liefje.." zei mn moeder met een zucht "LIEFJE? NOEM ME NIET ZO IK HAAT JE!, IK HAAT JE!, IK HAAT JE! HOE KUN JE PAPA ZO ALLEEN LATEN?" "Oke nu is het genoeg Jessica, je moeder ging vreemd maar ze is geen slet! Praat niet zo over je moeder begrepen?" zei mn vader kalm, maar boos " WAT? BESCHERM JE DIE SLET NU? ZIJ IS DEGENE DIE VREEMDGING!" riep ik boos en gefrustreerd "Liefje" begon mn moeder weer, ik wou al wat schreeuwen maar ze was me voor "ikga met Paul mee naar Ierland, en ik en je vader hebben besloten dat jij met mij meegaat en dat je 2 zusjes hier blijven" ik keek haar met grote ogen aan "Je... Je gaat bij hem wonen? EN IK MOET MET JE MEE? WAT IS DIT VOOR BULLSHIT? NO WAY DAT IK MEEGA!" Ik rende naar boven en ging op mn kamer huilen. Ik viel huilend in een diepe slaap. Ik werd wakker en ineens was ik op het vliegveld. "Liefje sorry maar ikga naar Ierland verhuizen en jij komt mee of je het wilt of niet ik heb je spullen ingepakt en over een kwartier gaan we het vliegtuig in" zei mn moeder. Ik keek haar geschrokken aan. "Ik haat je" was het enige wat ik kon zeggen ik wou weggaan maar mn moeder trok me mee, ze was te sterk ik had geen keus meer.
"Miss Jones?" vroeg mn leraar "hmm what?" Vroeg ik verbaasd toen hij me uit mn gedachten haalde "What is the answer miss Jones?" "Uuh, I don't kniw... I wasn't paying attention" zei ik met een rood hoofd "Don't you think it's time to pay attention then?" Gelukkig saved by the bell ik pakte mn spullen en ging zo snel mogelijk het lokaal uit, want mn leraar kennende wou hij me ws nog spreken en daar had in geen zin in! "Hahaha you defenitly aren't in the mood for a talk with mister Fox are you?" Lachte mn beste vriendin Ariel "But anyway I need new clothes and your opinion so you coming?" Vroeg ze "Uuhm right now? I don't think so I need to uuh make homework..." Mn stiefpa zou me echt vermoorden als ik zou gaan ik moest altijd uit school thuis zijn voor het geval hij me.... "Noo you need to come i've been asking you to shop for about a month now so you're coming!" Zei Ariel hard waardoor ze me uit mn gedachte haalde "Well uuhm I think I can do my homework later right?" Lachte ik, als dit dan toch mn laatste dag word kan ik net zo goed gaan shoppen met mn allerliefste vriendin! "YYYEEESS!" Schreeuwde Ariel met een hele brede glimlach en iedereen keek ons aan "Come on let's goooo!" Ik lachte en liep haar achterna dit zou best een mooie dag kunnen worden! Totdat ik thuis zou komen.... Maar daar dacht ik nu maar liever niet aan, nu lekker shoppen!
Er zijn nog geen reacties.