Foto bij just the same

isn't she lovely

harry

wow was het enigste dat ik kon uitbrengen toen ik haar hoorde zingen .maar ik had het zelfde liedje gepland om te zingen .kay had gelukkig 3 keer ja gekregen dus nu was ik aan de beurt. er werd afgeteld en op 1 stapte ik het podium op zo groot en zoveel gilldende mensen die me nog niet eens kennen ."hii what's your name" vroeg een jurylid "my name is harry styles" "hii harry how old are you?" ""im 16 years old" " so harry you are still on school what are your hobby's" "i work in a bakkery and i sing allot because i'm in a band" "ok what are you gonna sing for us " " isn't she lovely by stevie wonder" " ok let's hear it"

Isn't she lovely
Isn't she wonderful
Isn't she precious
Less than one minute old
I never thought through love we'd be
Making one as lovely as she
But isn't she lovely made from love

ik hoorde een luid applaus door zaal maar ik kon niet geloven dat het voor mij was . uiteindelijk kreeg ik 3 keer een ja . toen ik van het podium af loopte sprong ik mijn moeders armen (klinkt kinderachtig maar ik hou veel van haar en ze steunt me overal in ) van blijheid en ook toen ik buiten kwam maakte ik zeker duizende sprongentjes zo blij en trots was ik en dat kon niemand verpesten .



sorry dat hoofdstuk twee niet engels gesproken was vanaf nu ga ik het wel elke keer doen sorry :s

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen