[049]
Isaiah Timber
Met een glimlach stapte ik in Paul’s zelfsamengestelde auto en trok het portier achter me dicht. Paul’s lippen waren in een glimlach gedrukt en vonden al snel de mijne. Een liefdevolle zoen was het resultaat, waarbij Paul zijn hand op mijn wang legde en de huid onder zijn hand verwarmd.
‘Hey,’ grijnsde hij. Breed glimlachend liet ik mijn lippen nog een keer de zijne raken, bij wijze van een begroeting en grijnsde nog breder toen hij mijn lippen niet leek willen los te laten. Voor ik mijn gordel dichtdeed, drukte ik nog een korte kus op zijn lippen en zag vervolgens hoe hij de auto startte. Met gemak reed Paul de parkeerplekken af, waardoor we al snel via de kleine wegen weer op de snelweg terecht kwamen.
‘En? Is jullie missie volbracht?’ Paul grijnsde even mijn kant op, terwijl zijn duim zachtjes over mijn knie wreef. Even grinnikte ik, waarna ik opgetogen knikte.
‘Helemaal,’ grijnsde ik, voor een opgeluchte zucht mijn lippen verliet. ‘Je zult het vanzelf wel zien. Of horen.’
Even grinnikte ik; Elan zou zijn mond niet meer kunnen houden over zijn nieuwe grote liefde. Voor mijn part kletste hij me de oren van het hoofd, als hij maar gelukkig was. Dat was alles wat ik wilde na hem zo verdrietig te hebben gezien.
‘Mooi zo.’ Paul grijnsde even en haalde met gemak de auto’s voor ons in. Uit het radio’tje dat Paul zelf ingebouwd had, klonk muziek van Led Zeppelin, één van Paul’s lievelingsbands. Zijn vingers trommelden mee op de maat van de muziek, zijn blik was nonchalant op de weg voor ons gericht. Zonder verveeld te raken, kon ik Paul aan blijven kijken. Alles aan hem werkte zo vreselijk verslavend dat ik er uren naar kon staren, dat ik dagenlang in zijn armen zou kunnen verblijven.
Paul grijnsde even, duidelijk in de gaten hebbend dat ik naar hem aan het staren was, waardoor ook ik glimlachte en voelde hoe er blosjes op mijn wangen terecht kwamen.
Net zo gemakkelijk stuurde Paul de auto ons reservaat in en stopte voor mijn huis.
Omgekleed en wel liepen we het strand op, waarna ik mijn slippers uitschopte en voelde hoe het mulle zand onder mijn voetzolen kietelde. Ik glimlachte even toen ik de zon op mijn huid voelde schijnen en trok vervolgens mijn kleren uit.
Paul’s ogen waren op mijn lichaam gebrand, waardoor ik hem blozend en grinnikend een stomp tegen zijn armen gaf.
‘Wie het eerst in het water is!’ grijnsde ik, waarna ik het op een lopen zette. Er klonk een verontwaardigd geluid van Paul’s kant, waarna ik ineens de lucht in gezwierd werd en naar het water gerend werd. Samen vielen we in het ijskoude water, waardoor ik grinnikend en rillend omhoog kwam en me vastklampte aan het warme lichaam van Paul.
‘Dat is vals spelen,’ pruilde ik, waarna ik hem in zijn borstkas porde.
Paul grijnsde en bracht zijn gezicht op millimeters van het mijne af.
‘Is dat zo?’ fluisterde hij, zijn stem zwoel en plagerig. Mijn mond leek op slot te springen, waardoor ik uiteindelijk zuchtte en naar hem glimlachte.
‘Idioot,’ mompelde ik, het woord gesmoord doordat Paul zijn lippen alweer op de mijne drukte.
Reageer (3)
Snel verder!
1 decennium geledenSnel verderrr
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geleden