Noa:
als Justin klaar is met zingen fluister ik in zijn oor: dit is het beste verjaardags cadeau ever. Dan begint hij opeens happy birthday te zingen en iedereen doet mee. Wat ben ik blij dat ik zulke vrienden heb die dit allemaal voor me regelen. Ik dacht echt dat ze iets zonder me gingen doen op me verjaardag. Rond 2 uur is bijna iedereen weg. We ruimen wat op en gaan dan naar huis Justin blijft bij mij slapen want ze moeder slaapt al en die wilt hij niet wakker maken. We lopen samen heel zachtjes naar boven en gaan in me bed liggen. Hij begint me allemaal kusjes te geven en zuigt wat in me nek. Ik ga met mijn hoofd op Justin zijn borst liggen en zo vallen we samen in slaap. Het was een zware mag leuke dag. Als ik ’s ochtends wakker word kijk ik naar Justin die nog ligt te slapen. Ik kruip heel langzaam onder zijn arm uit zonder hem wakker te maken. En pak wat kleren uit me kast en loop dan richting de douche. Als ik uit de douche kom droog ik me af en kleed ik me aan. Ik loop naar de spiegel kam me haren uit en doe ze in een staart en doe wat make-up op. Dan loop ik weer naar me kamer en zie dat Justin rustig wakker aan het worden is. Ik geef hem een kusje. Opeens lacht hij en word wakker. Ik vraag of hij lekker geslapen heeft. Hij knikt. Hij stapt uit bed en gaat ook douche. Het verbaast me hoelang hij over zijn haar doet. Maar oke zijn haar is zo perfect. Als hij uit de badkamer komt gaan we ontbijten en lopen dan weer naar boven. Ik open me macbook en ga naar youtube. Eerst kijken we naar het eerste filmpje wat we er op hebben gezet. We kijken naar de reacties eronder ze zijn allemaal heel enthousiast. Dus plaatsen we het filmpje van het feest ook op youtube want dat had Sophie net door gestuurd. De rest van de dag gaat best wel snel.

kijk net als dit dit is best wel een lang stuk vind ik ik had tot hier alles nu gereed staan dan hoefde ik het alleen te activeren dus na dit hoofdstuk kan het langer gaan duren tot er weer een deeltje komt als jullie het vragen schrijf ik verder ik weet moet er wel nog even over denken hoe ik verder ga x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen