*EEN PAAR DAGEN LATER*

Noa:
als ik wakker word denk ik yeah vandaag ben ik jarig. Als ik op mijn iphone kijk zie ik dat ik al veel whatsapp berichten heb. Het is vandaag zaterdag dus ik zie denk niet veel mensen. Dan belt Justin opeens hij vraagt of hij zo langs kan komen. Dat wil ik wel anders ben ik heel de dag op m’n verjaardag alleen. Na een tijdje gaat de bel opeens ik denk dat het Justin is dus ik loop naar beneden en doe de deur open. Daar staat Justin dan met een klein cakeje in zijn hand met een kaarsje erop. Hij zingt happy birthday. Hij vraagt of ik vanavond mee uit eten wil. Dat doe ik wel. Rond de avond doe ik een mooie jurk aan en doe het gewoonlijke van make-up en m’n haar. Ja Justin wou dat ik een jurk aan deed. Hij blinddoek me ogen want ik mocht niet zien van hem naar welk restaurant we gingen. Hij reed ergens naar toe. Ik weet niet waar als we stoppen helpt Justin me uit de auto en begeleid hij me naar binnen. Als we binnen komen in de hal moet ik me blinddoek af doen ik weet niet waar we zijn. Justin zegt dat ik hier even moet blijven staan tot hij terug is. Hij loopt een zaal in en komt dan weer terug samen lopen we die zaal in dan schrik ik opeens iedereen roept surprise.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen