Justin:

als we klaar zijn met filmen gaan we nog even samen in het bubbelbad. En bellen dan Ryan Chaz Sophie en Naya op om te vragen of ze vandaag iets willen gaan doen. Dat willen ze wel. Ze wachten op ons bij het zwembad in het dorp het is lekker weer en hun wilde gaan zwemmen. Noa en ik rijden naar het zwembad. En lopen hand in hand naar Ryan en zo. Misschien snappen ze het dan. Ryan snapt het hij lacht gelijk als hij mij ziet. De rest snapt het ook wel. Als we bij hun aankomen feliciteren ze ons. We lopen met z’n zessen het zwembad binnen en zoeken een plekje uit en leggen onze handdoeken weg. Ryan had muziek mee genomen zodat we dat konden luisteren. Ik ga naast Noa liggen. Ze smeert mijn rug in want anders is ze bang dat ik verbrand. Met z’n alle praten we wat. Dan laat Noa opeens het filmpje van mij zien. Iedereen vind het mooi. Zonder dat ik het weet sluit Ryan Noa haar telefoon aan op de boxen en speelt het liedje af iedereen van het zwembad hoort het. Ik denk echt nee. Maar iedereen kijkt vrolijk en danst er een beetje op. Volgens mij vinden ze het toch wel leuk. Als we naar huis gaan zet ik Noa even thuis af want we moeten morgen weer naar school en rij dan naar huis. Dan belt Noa opeens ze had naar het filmpje gekeken op youtube het is al 500 keer bekeken in 2 uur en ze zegt dat ze mijn vest nog had want die had ze aan toen we naar het zwembad toe gingen want ze had het koud in de auto. Ik denk echt wo. Dan spring ik in de douche want ik ruik naar chloor en kruip dan m’n bed in het ruikt nog naar Noa. Gegeten had ik al.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen