Noa:
als ik wakker word kijk ik op mijn telefoon ik zie dat ik een whatsapp heb van Justin. Hij vraagt of ik vanmiddag iets te doen heb. Ik stuur terug nee niet echt moet zo alleen nog douche. Hij zegt oké kan ik je vanmiddag op komen halen. Dan gaan we iets leuks doen naar het strand ofzo. Ik stuur terug ja is goed hoelaat kom je dan. Om 1 uur? Ja, is goed dan zie ik je dan wel. Ik loop naar de douche en dan loop ik mijn kast weer in. Ik zoek een leuke bikini doe hem aan en daarover doe ik een beetje doorschijnend jurkje aan en loop naar beneden. Ik eet wat en loop weer terug naar boven doe m’n haar in een staart en doe wat mascara op die er niet af gaat in het water. Als ik weer naar beneden loop gaat de bel als ik open doe staat Justin daar. Ik loop met hem mee naar de auto en we rijden naar het strand. Als we daar aankomen leggen we onze handdoeken weg en doe ik m’n jurkje uit. We praten wat over gisteren en gaan dan het water in. We staan in de golven en dollen wat. Ik spring in Justin z’n armen en zoen hem dit keer. Ja, ik heb er vannacht over na gedacht dit kan wel wat worden. Als we gestopt zijn met zoenen lacht Justin naar me. Zijn lach is zo mooi. We lopen het water uit en gaan op de handdoeken zitten. Justin heeft zijn gitaar mee genomen en zingt voor me als het liedje klaar is zegt hij dat het over mij gaat. Ik vond het zo lief dat ik hem weer zoende. Ik zeg tegen hem dat hij eens een keer het op moet nemen. Dat hij er nog wel wat mee kan gaan doen. Het is zo mooi.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen