Noa:
als we op school aangekomen zijn doet Justin de deur weer open en lopen we arm in arm naar binnen over de rode loper. Als we binnen zijn helpt Justin met het uit doen van mijn jasje. En dan lopen we de zaal in. Heel de zaal is versierd met hartjes enzo het is natuurlijk een Valentijns gala. We lopen met z’n zessen de dansvloer op en beginnen te dansen. Dan iets later op de avond komt er een langzaam liedje. Chaz begint met Naya te dansen en Ryan met Sophie. Justin vraagt heel verlegen of ik ook met hem wil dansen dat doe ik wel. Op de helft van het liedje vraagt Justin of ik mee naar buiten ga. Ik ga wel even mee zeg ik. We lopen wat rond door het park bij school. Tot Justin ziet dat ik het koud heb hij geeft mij zijn jasje. En we gaan op een bankje zitten. We praten wat en dan zegt Justin opeens dat hij van me houd. Ik weet niet wat ik moet denken maar hij is zo lief tegen me. Ik kijk hem aan. Dan zoent hij me opeens ik zoen maar terug. Na een tijdje daar gezeten te hebben lopen we maar weer terug. Wat zullen ze binnen wel niet denken. Als de avond voorbij is gaan we weer naar huis. Als ik thuis aan gekomen ben loop ik naar de badkamer en was ik me gezicht en doe m’n pyjama aan en ga in bed liggen tweet nog even kussxnoa: tonight was amazing #lovee. Ik lees nog wat andere tweets. Ik denk nog wat na over Justin. En ga dan slapen.

Justin:
oké ik heb het gedaan. Dat lucht op. Ze zoende terug dus erg vond ze het denk ik niet. Hopelijk snapt ze nu dat ik haar leuk vind.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen