Noa:
de dag begon weer als normaal. Ik had mijn jurk de vorige dag maar in mijn kast gehangen. Met de schoenen en alles erbij. Ik volg net als normaal weer een school dag en ga dan naar huis. Ik ga weer in de douche voor de 2de keer van de dag maar ja dan kon ik mijn haar beter doen. Als ik uit de douche kom föhn ik mijn haar en zet er krullers in. Dan ga ik naar beneden en eet ik wat. Als ik klaar ben met eten loop ik naar boven en haal de krullers uit mijn haar. En krul mijn haar nog wat met de krultang zodat je de krullen beter ziet. Dan ga ik aan mijn make-up tafel zitten en doe mijn make-up wel neutraal want mijn jurk is dat ook. Als ik daar mee klaar ben is het al half 8 en om 8 uur staat Justin voor de deur. Dus ik doe snel mijn jurk aan en m’n sieraden. Dan loop ik naar beneden en doe ik mijn schoenen aan. Als ik dat net gedaan heb gaat de bel aan. Daar is Justin. Zijn mond staat bijna open als ik de deur open doe. Mijn moeder neemt nog een foto van ons samen dan pak ik mijn tasje en lopen we naar buiten. Daar zie ik een hummer limousine staan. Dan valt mijn mond open. Als ik er naar toe loop doet Justin de deur voor me open. Ik zie gelijk Sophie Ryan Chaz en Naya zitten. Dan stap ik in en rijden we weg richting school.

Justin:
oké het is zo ver ik maak me klaar en stap de limousine in eerst rijden we langs Ryan dan langs Sophie dan langs Chaz dan langs Naya en dan pas langs Noa waarom altijd als laatste denk ik. Als we bij Noa aan gekomen zijn bel ik aan. Als ze de deur open doet valt mijn mond gewoon bijna open hoe mooi ze is, ze was altijd al leuk maar nu nog leuker. We maken nog even een foto samen en lopen dan richting de limousine. Dan zie ik dat Noa haar mond bijna om valt als ze de limo ziet. Ik doe natuurlijk de deur voor haar open en rijden dan weg richting de school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen