Justin:

als ik wakker word ga ik douche en doe ik wat kleren aan. Dan rijd ik weer richting Ryan en Chaz. We rijden samen naar school en wachten weer voor de deur op Noa Sophie en Naya. Als ze aan komen lopen zie ik Noa gelijk al lopen ze ziet er zo leuk uit. Zo had ik haar nog niet zo vaak gezien alleen maar op feestjes. We lopen weer met z’n alle naar binnen en volgen onze lessen. Na school ga ik iets met Ryan en Chaz doen want Noa Sophie en Naya gaan toch winkelen. Dan regelen we gelijk een auto ik zat te denk aan een hummer limousine. Eens vragen aan Chaz en Ryan of ze dat ook wat vinden. Tegelijk zeggen ze ja super vet! Dus ik ga maar even op zoek naar een bedrijf en bel die gelijk. Oké, dat is geregeld zeg ik. Nu alleen nog maar wachten tot morgen. Ik word al blij als ik er alleen nog maar aan denk. Om er even niet aan te denken ga ik met Ryan en Chaz maar even basketballen. Dat doen we meestal als we met z’n drieën zijn. Het is weer een tijd geleden dat we dit gedaan hebben want Ryan was meestal bij Sophie en Chaz met Naya. Dus dan zat ik meestal alleen thuis of ik maakte huiswerk met Noa. Dat was natuurlijk ook wel leuk maar niet zo leuk omdat ze niet weet dat ik haar leuk vind. Ik hoop dat ik dat haar morgen op het gala kan laten weten, ik verzin wel wat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen