Noa:

als ik weer wakker word ga ik in de douche. En loop dan met een handdoek om me heen mijn grote inloopkast in. Ik kies een leuk setje aan. Loop naar m’n make-up tafel en doe een laagje foundation op, wat oogpotlood en mascara. Dan loop ik naar beneden en doe ik mijn rode pumps aan. Maak een boterham en eet hem snel op. Dan hoor ik dat Sophie en Naya al voor staan ik pak m’n tas en loop naar buiten. Stap in de auto en we rijden naar school. Als we daar aankomen staan Justin, Ryan en Chaz weer al te wachten. We lopen de school in en volgen onze lessen. Net als gewoonlijk weer heel saai. Als alle lessen klaar zijn lopen Sophie Naya en ik naar buiten naar de auto van Sophie en rijden naar de winkels. Daar zoeken we een paar jurken en ik pas ze. De eerste paar vind ik helemaal niks dan zie ik opeens een jurkje hangen echt super leuk. Ik pas hem gelijk. Ik loop het pashokje uit en Sophie en Naya zitten met open mond te kijken. Dus ik denk dat ze hem wel leuk vinden. Het jasje doe ik natuurlijk we uit als we binnen zijn dat doe ik alleen aan als we van de auto naar binnen lopen. Ik weet nog niet met wat voor auto we gaan dat zou Justin regelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen